مسئول بسیج دانش‌آموزی استان کردستان خبر داد؛

برگزاری دوره «یاوران ولایت» با حضور ۱۴۰ نفر از فرماندهان بسیج دانش‌آموزی

«محمدرضا مؤمنی» با اشاره به برگزاری دوره «یاوران ولایت» با حضور ۱۴۰ نفر از فرماندهان واحدهای مقاومت دانش‌آموزی، گفت: این دوره به منظور آمادگی فرماندهان پایگاه‌های بسیج مدارس استان در سال تحصیلی جدید، برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۵۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸ - 26August 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از سنندج، «محمدرضا مؤمنی» مسئول بسیج دانش‌آموزی استان کردستان، صبح امروز (یک‌شنبه) در مراسم اختتامیه دوره «یاوران ولایت» که در اردوگاه «سلیمان خاطر» سنندج برگزار شد، اظهار داشت: این دوره آموزشی با حضور فرماندهان واحد‌های مقاومت پیشگام و دوره توانمندسازی مربیان حلقه‌های صالحین با شعار «دانش‌آموز مؤمن و انقلاب، پای کار جهت حضور مؤثر و کارآمد در مدرسه انقلابی»، آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به برگزاری دوره «یاوران ولایت» با حضور ۱۴۰ نفر از فرماندهان واحد مقاومت دانش‌آموزی، افزود: این دوره به منظور آمادگی فرماندهان پایگاه‌های بسیج مدارس استان در سال تحصیلی جدید، برگزار شد.

سردار مؤمنی گفت: تربیت دانش‌آموزان در تراز انقلاب اسلامی به‌عنوان فرماندهان واحد‌های مقاومت، تقویت بنیه اعتقادی و انگیزش و همچنین یادگیری کار‌های تشکیلاتی و مهارتی در بین دانش‌آموزان، از اهداف برگزاری این دوره است.

وی همچنین تقویت حس مسئولیت‌پذیری، حضور اثربخش در واحد‌های مقاومت، تربیت مدیران جوان و با انگیزه و نیز شناسایی افراد با استعداد برای مسئولیت‎های بالاتر را از دیگر اهداف این دوره آموزشی دانست.

دانش‌آموزان باید با تفکر بسیجی و انقلابی تربیت شوند

«نادرپناه» جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در امر بسیج نیز در ادامه این مراسم، اظهار داشت: این دوه از اوایل سال ۹۷ شروع شد و فرماندهان واحد‌ها توانستند فرماندهان جدید را در مدارس شناسایی کنند.

وی افزود: می‌خواهیم در آینده‌ای نزدیک در راستای کادرسازی، از نیرو‌های مومن و انقلابی استفاده کنیم تا بتوانند آینده انقلاب را بچرخانند.

نادرپناه اظهار کرد: آینده این مرز و بوم در دستان دانش آموزان است و باید با تفکر بسیجی و انقلابی تربیت شوند.

وی گفت: دشمن در طول هشت سال دفاع مقدس فهمید که مردان و زنان ایران ما پشت ولایت و عاشق این انقلاب هستند و با توطئه‌های خود نمی‌توانند کاری کنند.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در امر بسیج تأکید کرد: هویت‌بخشی به دانش‌آموزان از طریق واگذاری مسئولیت، تمرین فعالیت دسته‌جمعی و تشکیلاتی، تقویت بنیه دینی، اعتقادی و انقلابی دانش‌آموزان، تربیت نیرو‌های طراز انقلاب اسلامی و تربیت کادری مومن، انقلابی، بصیر، ولایت‌مدار و توانمند برای آینده نظام جمهوری اسلامی ایران، از دیگر اهداف این دوره آموزشی است.

وی با بیان اینکه بیش از سه هزار و ۴۰۰ کانال ماهواره‌ای رایگان علیه ایران برنامه پخش می‌کنند، افزود: امروز دشمن برای ضربه زدن به فرهنگ و انقلاب ما برنامه‌ریزی می‌کند؛ لذا دانش‌آموزان باید گوش به فرمان ولایت باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار