وزیر دادگستری درگذشت قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور را تسلیت گفت

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری در پیامی، درگذشت ولی الله خبره، قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۰۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴ - 07October 2014

وزیر دادگستری درگذشت قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور را تسلیت گفت

به گزارش دفاع پرس، متن این پیام به شرح  ذیل است:

بسمه تعالی
 
یا أَیَّتُها النَّفسُ المُطمَئِنَّةُ إِرجِعی إِلی ربِّکِ راضیةً مَرضیةً فَادخُلی فی عِبادی و َادخُلی جَنَّتی
 
دوست بسیار عزیز و همکار شفیق ما،قاضی دانا و عادل جناب آقای خبره، پس از سالها خدمت مخلصانه و بی مزد و منت به مردم و نظام اسلامی، در جوار رحمت ربّ آرام گرفت.
 
طُوبی لَه وَ حُسنُ مَآب. اگرچه صبوری بر مفارقت احباب، دشوار است، اما امیدواری به مهر لایزال حضرت حق و سرسپاری بر آستان مشیّت او، چنانکه قرآن کریم وعده فرموده است، مایه اطمینان قلب و تسلای روح ماست.
 
این جانب، در این ضایعه ناگهانی و غمبار، از درگاه خداوند رحمان و رحیم، برای همسر و فرزندان عزیزش، سایر بازماندگان و همکاران گرامیاش، شکیب و اجر جزیل و قراریافتن در منزل صبر و رضا آرزو میکنم. وَاصْبِرْ لِحُکْمِ رَبِّکَ فَإِنَّکَ بِأَعْیُنِنَا وَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّکَ حِینَ تَقُومُ. باشد که روح این عزیز، در بارگاه امن الهی و در جوار رحمتش، جاودان بیاساید.
 
آن مرحوم به حق نماد راستین حسن انجام وظیفه، کاردانی، آگاهی از قانون، سخت کوشیِ بی دریغ، دردمندی، صداقت پیشگی، شرافت، احترام و لیاقت بود و در پاسداشت حریم حرمت اسلام، انقلاب و قانون لحظه ای آرام نداشت.
 
پایمردی و قدم صدق مردانی چون او که به کار میاندیشید و ادای وظیفه را سرلوحه فعالیت خود قرار میداد، برای همه دوستان و همکارانش سبب دلگرمی، امیدواری و قوت قلب بود.
 
خدایش بیامرزد و رحمت و مغفرت واسعهاش را نثار آن روح گرامی کند. بمنّه و کرمه. 
 
مصطفی پورمحمدی
 
وزیر دادگستری
 
انتهای پیام/
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار