سردار کارگر عنوان کرد؛

نمره قبولی چهارمحال و بختیاری در زمینه حفظ آثار دفاع مقدس

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: چهارمحال و بختیاری یکی از موفق‌ترین استا‌ن‌ها در زمینه حفظ آثار دفاع مقدس است و نمره قبولی را کسب کرده است.
کد خبر: ۳۰۵۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰ - 26August 2018

نمره قبولی چهارمحال و بختیاری در زمینه حفظ آثار دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شهرکرد، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری یکی از موفق‌ترین استا‌ن‌ها در زمینه حفظ آثار دفاع مقدس است.

سردار کارگر ادامه داد: چهارمحال و بختیاری در حوزه تبلیغات، چاپ کتاب و پرداختن به نقش روحانیت و زنان در دفاع مقدس نمره قبولی کسب کرده است.

وی با اشاره به ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری که یکی از زیباترین مراکز فرهنگی در کشور خواهد بود، گفت: در این مجموعه در دست ساخت، این نکته که پروژه توسط یک شرکت ایرانی و بومی ساخته می‌شود، باید مورد توجه واقع شود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: این مرکز جزو پروژه‌های ملی است که ان‌شاءالله در دهه فجر سال جاری افتتاح خواهد شد.

سردار کارگر در پایان با اشاره به دستاوردهای این بنیاد در پنج سال گذشته، متذکر شد: هنوز جای کار زیادی در زمینه پرداختن به دوران دفاع مقدس وجود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار