جانشین فرمانده سپاه خراسان جنوبی:

در جنگ اقتصادی باید جهادی و انقلابی عمل کنیم

«صفرعلی اسماعیلی» با بیان این‌که در جنگ دشمن و القای کمبود‌ها در داخل کشور در بعضی از بخش‌ها ما جهادی و مردم انقلابی عمل نکردیم، گفت: این چیزی است که به ما برمی‌گردد و ما می‌توانیم نقش داشته باشیم.
کد خبر: ۳۰۵۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸ - 26August 2018

در جنگ اقتصادی باید جهادی و انقلابی عمل کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، «صفرعلی اسماعیلی» جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، امروز (یک‌شنبه) در نخستین همایش مجاهدان سایبری، اظهار داشت: مباحث اقتصادی از مسائلی که دغدغه ایجاد کرده است و از دولت‌مردان انتظاراتی در همین زمینه وجود دارد.

وی با اشاره به این‌که اوایل دولت یازدهم رهبری بحث اقتصادی مقاومتی را مطرح کردند و خواستند که قرارگاه تشکیل شود، افزود: رهبری برخلاف بعضی از سیاست‌مداران که به نتیجه مذاکرات دل خوش کرده بودند، پیش‌ینی‌هایی کرده بودند و این موضوع را بیان کردند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: قرارگاه یعنی باید کار قرارگاهی انجام شود و اکنون که در جنگ اقتصادی هستیم، قرارگاه به فرمانده و کار جهادی نیاز دارد.

وی اضافه کرد: انتظار بود وقتی «ترامپ» به صراحت اعلام کرد از برجام خارج خواهد شد، در داخل کشور نباید شاهد اقداماتی می‌بودیم که در بحث ارز و دلار اتفاق افتاد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با تاکید بر این‌که در جنگ دشمن و القای کمبود‌ها در داخل کشور در بعضی از بخش‌ها ما جهادی و مردم انقلابی عمل نکردیم، گفت: این چیزی است که به ما برمی‌گردد و ما می‌توانیم نقش داشته باشیم.

اسماعیلی درخصوص کنگره شهدای استان اعلام کرد: امسال سال برگزاری کنگره شهدا است و تا الان دستگاه‌های مختلف در بحث کنگره ورود پیدا کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: بخش عمده محقق کردن اهداف کنگره به عهده مردم است و اگر مردم ورود نکنند، کنگره به اهدافش نخواهند رسید.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی عنوان کرد: باید در فضای مجازی کار‌های زیادی صورت بگیرد؛ چراکه ما اولین استانی هستیم که اجلاسیه‌ای در فضای مجازی می‌خواهیم راه‌اندازی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها