سردار غیب‌پرور:

محتکران از داعش بدتر هستند/ بسیج جهادی و بی‌هیاهو کار می‌کند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه محتکران مایحتاج مردم از داعش بدتر هستند، گفت: بسیجیان در سراسر کشور با اقدامی جهادی، محتکران کالاهای مورد نیاز مردم را شناسایی و به سازمان تعزیرات معرفی کردند.
کد خبر: ۳۰۵۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷ - 26August 2018

هیچ کس نمی تواند نقش بازاریان را در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس نادیده بگیردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرج، سردار «غلامحسین غیب‌پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز در اجلاسیه شهدای اصناف، کارمندان و کارگران استان البرز ضمن قدردانی از حضور خانواده‌های معظم شهدا و یادگاران هشت سال دفاع مقدس در این مراسم و تبریک ایام عید غدیر خم اظهار داشت: شهیدان درس دینداری، ایثار و استقامت را به ما آموختند.

وی گفت: در این برهه از زمان ما در شرایطی قرار داریم که در آرامش و امنیت کامل از ائمه اطهار (ع) یاد می‌کنیم و نام ایشان را بر زبان می آوریم، اما کسانی هم هستند که در زیر پوتین دشمن و در حال اسارت نام ائمه را بر زبان می آورند و به دست دشمن به طرز وحشیانه‌ای به شهادت می‌رسند که شهدای مدافع حرم ما مصداق بارز آن هستند.

این مسئول با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس اتفاقات خاص و شگفت انگیزی رخ داده است که نمی‌توان تمام آن‌ها را با جزئیات بیان کرد، گفت: آن چه را که می توان همیشه و همه جا از آن دوران تعریف کرد، ایستادگی جوانانی است که برای حفظ دینشان کوتاه نیامدند، هرگز از سختی ها نهراسیدند و در شرایط سخت تسلیم دشمن نشدند. در حال حاضر نیز هدف از برگزاری این اجلاسیه‌ها و یادواره‌ها زنده نگهداشتن همین مکتب شهیدان است. ما نیز باید دینداری را از همین شهدا بیاموزیم تا بتوانیم بی‌هیچ تردیدی از انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان محافظت کنیم.

غیب‌پرور اظهار داشت: انتقاد از مشکلات اقتصادی با ضربه زدن به نظام متفاوت است. ما باور داریم که این انقلاب میراث حضرت حسین بن علی (ع) است. این خط مقدس و این خط سرخ شیعه است که از عاشورای حسینی نشات گرفته و تکلیف ما نسبت به راه شهدا ایستادگی و پایداری است. امروز بیرق سرخ این نظام در دستان مقام معظم رهبری است و دشمنان ستون اصلی این نظام را نشانه گرفته اند.

وی با بیان اینکه همه ما در اصل انقلاب و نگهداری آن لحظه‌ای تردید نکرده‌ایم و نخواهیم کرد، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی موجود الگو گرفتن از حریت شهیدان ما را به سخن گفتن از جهت خیرخواهی وادار می کند. بسیج مستضعفین چندین بار آمادگی خود را جهت کمک به اوضاع اقتصادی اعلام کرده و حتی چندین مرتبه با نامه کتبی خدمت ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرده‌ایم. سازمان بسیج در تمام زمینه ها آماده خدمت به دولت و ملت است، ولی مشکل این است که نگاه های سیاسی حاکم است.

سردار غیب‌پرور گفت: بسیج متعلق به انقلاب و نظام است. بسیج نسخه بی‌بدیل انقلاب اسلامی است. در اقیانوس بسیج، فرهیختگان و نیروهای مبتکر همیشه آماده خدمت هستند. رئیس جمهور در قرارگاه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی خدمات نیروهای بسیج را دیده‌اند و می دانند که حلاوت آن خدمات در کام مردم هنوز زنده است، یا در زلزله تاسف بار کرمانشاه حضور بسیج مشهود است. دولت این راه را باز کند تا افق های روشن به روی مردم گشوده شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: بسیج انقلابی است و با یقین و دقت مدیریت می‌شود و جهادی و بی‌هیاهو کار می‌کند. بسیج بی هیچ چشم‌داشتی خدمات خود را ارائه می کند. این ظرفیت عظیم در صورت موافقت دولت آماده خدمت و در اختیار خواهد بود. مانند کار جهادی که بسیجیان در سراسر کشور انجام دادند و محتکران کالاهای مورد نیاز مردم را شناسایی و به سازمان تعزیرات معرفی کردند.

سردار غیب‌پرور با بیان اینکه محتکران مایحتاج مردم از داعش بدتر هستند، گفت: به زودی باقی مانده آن ها نیز شناسایی شده و با کمک سازمان تعزیرات این اموال ضبط خواهد شد. فقط از دستگاه قضا می خواهیم که هرچه سریعتر به این پرونده‌ها رسیدگی کند تا این کالاها وارد بازار شده و به دست مردم برسد.

این مسئول ابراز داشت: شان و منزلت کسانی که در حال حاضر در جبهه اقتصادی فعالیت می کنند کمتر از رزمندگان خط مقدم جبهه نیست. کسانی که دلسوز واقعی نظام هستند ضمن احترام به قانون و حفظ امنیت جامعه مطالبات خود را بیان می کنند، نه این که با اغتشاش اموال مردم را به آتش بکشند.

وی در پایان گفت: هیچ کس نمی تواند نقش بازاریان را در پیروزی انقلاب اسلامی و پیشبرد دفاع مقدس نادیده بگیرد. امروز هم این بازار همان بازار انقلابی و متدین است. آمریکا و دشمنان ایران چشم دیدن ما را ندارند و به مدد الهی مانند همیشه چشمشان را کور می‌کنیم. یک روز در خط مقدم جبهه و امروز در جبهه مقاومت اقتصادی خواهیم جنگید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار