فرمانده سپاه استان قم:

هدف بسیج ترویج تفکر آرمان‌گرایی امام و شهداست

فرمانده سپاه استان قم گفت: بسیج یک فرهنگ و عقیده است که مجموعه فضائل ملت را در خود جمع کرده و برای تحقق آرمان‌های انقلاب تلاش می کند.
کد خبر: ۳۰۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷ - 08October 2014

هدف بسیج ترویج تفکر آرمان‌گرایی امام و شهداست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، سردار «مهدی مهدوینژاد» فرمانده سپاه علیبن ابیطالب(ع) استان قم طی سخنانی در دوره تداوم آموزش تکمیلی خط امام(ره) که روز گذشته در سالن امام خامنهای حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، با تبریک اعیاد قربان و غدیر بیان کرد: هدف خلقت انسان عبادت خداوند است و خداوند متعال برای هدایت مردم به این راه پیامبرانی را نازل کرده است؛ افرادی که از پیامبران الهی بهره بردند، به راه راست هدایت شدند اما افرادی که از این نعمت خداوند بیبهره بودند دچار گمراهی شدند.

وی بسیج را مجموعهای دانست که به افراد خاصی محدود نمیشود و گفت: بسیج یک فرهنگ و عقیده است که مجموعه فضائل ملت را در خود جمع کرده و برای تحقق آرمانهای انقلاب در تلاش است.

فرمانده سپاه استان قم با تاکید بر حضور بسیجیان در عرصههای فرهنگی، اجتماعی و سیاسی ادامه داد: نگاه بسیج از ائمه اطهار(ع) نشات گرفته و تفکر بسیجیان با محوریت شکلگیری اسلام جهانی در میان جامعه ترویج یافته است.

وی ترویج تفکر آرمانگرایی امام و شهدا را از اهداف بسیجیان دانست و گفت: دشمن به دنبال انحراف و منهدم کردن حرکت بسیج است.

مهدوینژاد گفت: هدف دشمن جایگزینکردن اسلام مرتجع به جای اسلام ناب محمدی است زیرا بهخوبی از سرعت پیشرفت اسلام ناب محمدی آگاه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار