سعیدی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

نبود روحیه انقلابی و مدیریت جهادی برخی مسوولان، باعث افزایش مشکلات کشور می‌شود

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فاصله گرفتن از آرمان‌های انقلاب، دشمنان را در تحقق اهدافشان گستاخ‌تر می‌کند، گفت: عدم روحیه انقلابی در برخی از مسوولان باعث تشدید مشکلات جاری کشور شده است.
کد خبر: ۳۰۶۰۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴ - 27August 2018

عدم روحیه انقلابی و مدیریت جهادی برخی مسوولان باعث افزایش مشکلات کشور را دوچندان کرده استمحمداسماعیل سعیدی عضو کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم شهرستان‌های آذرشهر، اسکو و تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با بیان اینکه در مجلس دهم و در بدنه دولت روحیه انقلابی به ندرت مشاهده می‌شود، اظهار داشت: عدم مدیریت جهادی و روحیه انقلابی در برخی از مسوولان مهمترین دلیل به وجود آمدن مشکلات جاری کشور است.

سعیدی در ادامه با اشاره به رشادت های رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی افزود: فاصله گرفتن ما از اهداف و آرمان های شهدا و امام شهدا باعث می شود که در انجام وظایف محوله مان که خدمت رسانی به مردم بارزترین آنهاست، غافل شویم که همین موضوع ابتدای ایجاد هنجارهای مختلف در کشور است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روحیه انقلابی در مجلس دهم نسبت به دوره های قبل کمتر مشاهده می شود، تصریح کرد: مسوولان در هر پست و مقامی که هستند اگر شهدا و آرمان های انقلاب را مد نظر داشته باشند، هیچگاه دچار لغزش نمی شوند؛ لذا عمده معضلات به وجود آمده در کشور به دلیل فاصله گرفتن از ارزش های دوران دفاع مقدس است.

نماینده مردم شهرستان‌های آذرشهر، اسکو و تبریز در مجلس شورای اسلامی با توجه به اینکه مذاکره با آمریکایی‌ها خلاف ارزش های دوران دفاع مقدس است، گفت: بزرگترین دشمن کشور ما آمریکایی‌ها هستند، گفت‌وگو با کشوری که تمام توجه خود را به ضربه زدن به ما معطوف کرده است هیچ توجیه عقلانی ندارد.

وی ایستادگی در مقابل زیاده خواهی های آمریکایی‌ها را باعث شادی ارواح شهدای جنگ تحمیلی دانست و گفت: چرا وقتی عده ای از نمایندگان مجلس به نشانه تنفر از دولتمردان آمریکایی پرچم این کشور را به آتش می کشند، این اقدام توسط برخی از مسوولان با واکنش تندی مواجه می شود؟ سازگاری با آمریکا منش و سیرت شهدا نیست.

انتهای پیام/ 151

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
0
0
نظر من با نظر ایشون موافقه احسنت
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار