رییس پلیس راهور ناجا خبر داد؛

افزایش ۹ درصدی سفر‌های تابستانی/ کاهش چهار درصدی تصادفات درون شهری

سردار مهری گفت: برابر آمار‌های موجود در پنج ماهه نخست امسال افزایش ۹ درصدی در سفر‌ها داشتیم.
کد خبر: ۳۰۶۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰ - 27August 2018

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار تقی مهری رئیس پلیس راهور ناجا در شصت و سومین کمیته هماهنگی طرح‌های ترافیک تابستانه با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها دست به دست هم دادند تا یک سفر ایمن را برای هموطنان فراهم کنند، اظهار داشت: برابر آمار‌های موجود در پنج ماهه نخست امسال افزایش پنج درصدی در سفر‌ها را داشتیم.

وی ادامه داد: در تیر ماه امسال خوشبختانه شاهد کاهش چهار درصدی تصافات درون شهری بودیم.

سردار مهری با پیش‌بینی افزایش سفرها در دهه دوم شهریور ماه افزود: همه دستگاه‌ها باید با تقویت تجهیزات و با تمام تلاش برای ایجاد سفری ایمن برای هموطنان تلاش کنند.

وی ادامه داد: در شهریور ماه نسبت به تقویت تجهیزات و نیروی انسانی راهنمایی و رانندگی اقدام شده و امیدواریم شرایط برای سفر هموطنان هموار شود.

رییس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه ۳۵ درصد تصادفات بر اثر سرعت و سبقت غیر مجاز بوده است، اظهار داشت: خستگی و خواب آلودگی ۳۸ درصد از تصادفات را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: ۳۷ درصد از فوتی‌های ناشی از تصادفات بر اثر واژگونی خودرو است؛ همچنین در جاده‌های کویری این آمار به ۶۶ درصد می‌رسد.

سردار مهری افزود: ۶۶ درصد از تصادفات فوتی در ۳۰ کیلومتری شهر‌ها اتفاق افتاده است.

رییس پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: عملیات‌های عمرانی از اول شهریور تا پایان در مسیر‌های پر تردد کاهش پیدا می‌کند؛ همچنین از اول تا ۱۵ مهرماه به دلیل بازگشایی مدارس عملیات عمرانی متوقف خواهد شد.

وی در پایان گفت: طرح ترافیکی بازگشایی مدارس ابلاغ شده و با هماهنگی متولیان، این طرح به خوبی اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها