همزمان با دهه ولایت؛

مازندران میزبان علوی سرایان/ ارسال بیش از 3 هزار اثر به جشنواره شعر علوی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران گفت: سیزدهمین جشنواره سراسری شعر علوی همزمان با دهه ولایت با حضور شاعران و اندیشمندان حوزه شعر ولایی در ساری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۰۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰ - 08October 2014

مازندران میزبان علوی سرایان/ ارسال بیش از 3 هزار اثر به جشنواره شعر علوی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، حجت الاسلام «عباسعلی ابراهیمی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران از برگزاری سیزدهمین جشنواره سراسری شعر علوی در مازندران خبر داد و گفت: بیش از 3 هزار شعر از شاعران سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که پس از داوری آثار در دو مرحله برگزیدگان در بخشهای: شعرکودک و نوجوان- بزرگسال –ویژه (شعرفاطمی) و شعر بومی مشخص شدند که در روز اختتامیه جشنواره معرفی و قدردانی خواهند شد.

وی اظهار کرد: بهمناسبت همزمانی این جشنواره با دهه ولایت، ویژه برنامههای فرهنگی هنری خاص در نظر گرفته شده که با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

ابراهیمی با بیان این نکته که آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره، نسبت به دوره قبل، رشد 50 درصدی داشته، استقبال شاعران جوان را نشانه رویکرد این شاعران به حوزه شعر دینی و ولایی دانسته و ابراز امیدواری کرد که در سال های آینده، این جشنواره در سطح بین المللی برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران عنوان کرد: این جشنواره در روزشنبه 19 مهر در مرکز استان مازندران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار