پیکر شهید «علی­‌اکبر قربانزاده» در مشهد تشییع شد

مراسم تشییع پیکر جانباز شهید «علی‌اکبر قربانزاده» با حضور اقشار مختلف مردم در مشهد مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۶۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴ - 27August 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، در پی شهادت «علی اکبر قربانزاده» جانباز 70 درصد پس از سال­ها تحمل درد و رنج مجروحیت دوران دفاع مقدس، مراسم تشییع پیکر این جانباز سرافراز امروز با حضور جمعی از مسئولین مشهد، پیشکسوتان دفاع مقدس، جانبازان و خانواده معظم شهدا برگزار شد.

این مراسم با قرائت زیارت عاشورا از مقابل حسینیه «پیروان نبوی» آغاز و تشییع کنندگان پیکر شهید «قربان‌زاده» را با برگزاری تشریفات نظامی تا حرم حضرت رضا (ع) بدرقه کردند. پیکر این شهید والامقام پس از طواف در بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) و اقامه نماز بر پیکر وی در بهشت رضا در جوار همرزمان شهیدش به خاک سپرده شد.

پیکر شهید «علی­ اکبر قربانزاده» در مشهد تشییع شد

«علی ­اکبر قربانزاده» در 17 تیر 1345 در «درگز» چشم به جهان گشود و در 29 آبان 1362 در عملیات «والفجر 3» در «پنجوین» عراق بر اثر موج گرفتگی و مجروحیت از ناحیه کمر، قطع نخاع و به مقام رفیع جانبازی نائل آمد. وی که از ناحیه دو پا قطع عضو بود، مدت 18 ماه در حالی که در کما به سر می­ برد در بیمارستان رضوی، اتاق ایزوله آسایشگاه توانبخشی امام خمینی (ره) و بیمارستان امام رضا (ع) بستری بود که در نهایت پنجشنبه یکم شهریورماه آسمانی شد و به خیل همرزمان شهیدش پیوست.

پیکر شهید «علی­ اکبر قربانزاده» در مشهد تشییع شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار