فرمانده یگان ویژه ناجا خبر داد

انجام 16 عملیات آزادی گروگان توسط یگان‌ ویژه

فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی گفت: از سال 90 تاکنون 16 عملیات رهایی گروگان موفقیت‌آمیز و بدون تلفات توسط یگان‌های ویژه ناجا انجام شده است.
کد خبر: ۳۰۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۰ - 08October 2014

انجام 16 عملیات آزادی گروگان توسط یگان‌ ویژه

به گزارش خبرنگار اجتماعی " دفاع پرس "، سردار حسن کرمی فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی در حاشیه صبحگاه مشترک یگانهای ویژه ناجا از انجام 16 عملیات موفقتآمیز رهایی گروگان از سال 90 تاکنون خبر داد و گفت: آخرین عملیات رهایی گروگان در شهر سیرجان انجام شد که طی آن فردی که توسط 3 نفر به گروگان گرفته شده بود آزاد شد و یکی از گروگانگیرها کشته و دو نفر دیگر دستگیر شدند.

وی درباره جزئیات این عملیات گفت: فرد گروگان گرفته شده فرزند صاحب تالاری بود که گروگانگیرها از وی طلب 300 سکه طلا یا یک میلیارد تومان پول نقد در ازای آزادی گروگان کرده بودند که با تلاش یگان ویژه ناجا فرد گروگان گرفته شده آزاد شد.

سردار کرمی درباره اضافه شدن دو مأموریت به مأموریت اصلی یگان ویژه اظهار داشت: یک عملیات تحت عنوان آمادگی برای عملیات رزمی و دفاع شهری به یگانهای ویژه محول شده است که با توجه به تهدیدات موجود در منطقه یگانهای ویژه به سلاح مجهز شدند و آموزشهای دفاع شهری دیدند برای مقابله با تهدیدات و عملیاتهای درونشهری.

وی اضافه کرد: وظیفه دومی که به یگانهای ویژه ناجا محول شده است وظیفه امداد و نجات در مقابل حوادث غیرمترقبه است. همچنین نیروی جدیدی به یگان ویژه اضافه نشده است و نیروهای موجود برای این دو مأموریت آموزش داده شدهاند.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها