دبیر قرارگاه فرهنگی صاحب الامر (عج) لرستان:

همایش افسران فرهنگی با نام «جنگی که هست» برگزار می‌شود

«میثم کشکولی» گفت: پنجمین همایش افسران فرهنگی استان لرستان با عنوان «جنگی که هست»، ششم شهریورماه در خرم‌آباد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۰۶۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵ - 27August 2018

به گزارش دفاع پرس از خرم‌آباد، «میثم کشکولی» دبیر قرارگاه فرهنگی صاحب‌الامر (عج) استان لرستان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پنجمین همایش افسران فرهنگی استان لرستان با عنوان «جنگی که هست» روز سه‌شنبه ششم شهریور‌ماه در حسینیه «عاشقان ثارالله» خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این که فعالان فرهنگی، مؤسسات، تشکل‌ها، هیئت‌های مذهبی، مداحان، هنرمندان و فعالین فرهنگی انقلابی در این همایش حضور دارند، افزود: این همایش با حضور اساتیدی چون «عادل پیغامی»، «سید هادی افقهی» و «حسین یکتا» برگزار و به تبیین موضوع جنگ اقتصادی تحمیلی به ملت ایران پرداخته می‌شود.

دبیر قرارگاه فرهنگی صاحب‌الامر (عج) استان لرستان عنوان کرد: با توجه چالش‌ها و رکود اقتصادی کشور و جنگ اقتصادی که دشمن به ما تحمیل کرده و عمده آن جنگ روانی است، لازم است تا نسبت به این فضا‌ها روشنگری شود.

وی با اشاره به این‌که این همایش در راستای روشنگری از وضعیت اقتصادی برگزار می‌شود، بیان کرد: در این همایش اساتید فضای موجود را تبیین و تشریح می‌کنند سپس فعالان فرهنگی در جامعه به تبیین این موضوع می‌پردازند و از آن‌جا که ماه محرم را پیش رو داریم، مداحان و مبلغان نیز می‌توانند در این زمینه به روشنگری بپردازند.

کشکولی گفت: قرارگاه فرهنگی صاحب‌الامر (عج) استان لرستان حول محور جنگ اقتصادی تا ۲۲ بهمن‌ماه که چهلمین سالگی انقلاب اسلامی است، سلسله برنامه‌هایی برگزار می‌کند که برای این برنامه‌ها یک کارگروه تشکیل شده تا علی‌رغم فضا‌های دولتی و حکومتی که در این زمینه کار می‌کنند، از ظرفیت مردم نیز برای روشنگری استفاده شود.

همایش افسران فرهنگی با نام «جنگی که هست» در خرم آباد برگزار می شود

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها