پیکر شهید «منوچهر فتاحی» فردا تشییع می‌شود/ استقبال از پیکر شهید در فرودگاه کرمانشاه + تصاویر

پیکر شهید خلبان «منوچهرفتاحی» از خلبانان تیرپرواز کرمانشاهی نیروی هوایی ارتش، فردا (سه‌شنبه) در کرمانشاه تشییع می‌شود.
کد خبر: ۳۰۶۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱ - 27August 2018

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، مراسم تشییع پیکر شهید خلبان «منوچهرفتاحی» از خلبانان تیرپرواز کرمانشاهی نیروی هوایی ارتش، فردا (سه‌شنبه) با حضور فرماندهان لشکری و کشوری، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و آحاد مردم قدرشناس کرمانشاه از مقابل مسجد جامع این شهر تا میدان آزادی برگزار می‌شود.

بنا بر اعلام خانواده معزز این شهید، پیکر این خلبان شهید جهت تشییع و خاکسپاری به زادگاهش «نثار دیره» از توابع شهرستان «گیلانغرب» انتقال می‌یابد.

مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید سرهنگ خلبان «منوچهر فتاحی» نیز پیش از ظهر امروز (دوشنبه) با حضور فرماندهان ارشد نیرو‌های مسلح و خانواده این شهید والامقام در فرودگاه «شهید اشرفی اصفهانی» کرمانشاه برگزار و پیکر مطهر این شهید والامقام پس از نواختن مارش نظامی و ادای احترام نیرو‌های مسلح، بر روی دستان خانواده و همرزمانش تشییع و گلباران شد.

خاطرنشان می‌شود جنگنده F5 پایگاه هوایی دزفول، روز گذشته (یک‌شنبه) در حین پرواز آموزشی به دلیل نقص فنی دچار سانحه شد که در این حادثه تلخ سرهنگ خلبان «منوچهر فتاحی» به درجه رفیع شهادت نائل آمد و سرنشین دیگر این هواپیما به دلیل جراحت به بیمارستان منتقل شده است.

استقبال از پیکر شهید خلبان سانحه جنگنده اف 5

استقبال از پیکر شهید خلبان سانحه جنگنده اف 5

استقبال از پیکر شهید خلبان سانحه جنگنده اف 5

استقبال از پیکر شهید خلبان سانحه جنگنده اف 5

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار