حجت الاسلام ماندگاری:

دفاع مقدس نمونه نصرت الهی در سایه پیروی از ولایت فقیه بود

رییس مؤسسه روایت سیره شهدا گفت: هشت سال جنگ تحمیلی نمونه‌ای از نصرت الهی است که نشان داد با ایمان قوی و پشتیبانی خداوند می‌توان بر مسائل پیروز شد.
کد خبر: ۳۰۶۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۲ - 27August 2018

دفاع مقدس نمونه نصرت الهی در سایه پیروی از ولایت فقیه بودبه گزارش دفاع پرس از قم، حجت‌ الاسلام و المسلمین «محمدمهدی ماندگاری» در همایش مبلغین غدیر که در مجتمع فرهنگی امامزاده سید علی (ع) برگزار شد، اظهار داشت: با تکیه بر خداوند و پیروی از ولی فقیه می‌توان بر دشمنان پیروز شد.

وی افزود: هشت سال جنگ تحمیلی نمونه‌ای از نصرت الهی است که نشان داد با ایمان قوی و پشتیبانی خداوند می‌توان بر مسائل پیروز شد.

رییس مؤسسه روایت سیره شهدا گفت: در شرایط کنونی دشمنان کشور در راستای ناامیدی مردم تلاش می‌کنند و به این نتیجه رسیده‌اند که در داخل برخی مسئولان را می‌توانند با خود همراه کنند و از سوی دیگر سعی بر جدایی بین مردم و ولایت‌ فقیه دارند.

ماندگاری تاکید کرد: ولایت‌ فقیه در یک کشور تنها در صورت پیروی مردم و مسئولان از این جایگاه بزرگ می‌تواند به نتیجه برسد و جلوگیری از ناامیدی مردم و جامعه در گرو پیروی از ولی فقیه در تمام حوزه‌ها است.

وی عنوان کرد: عید غدیر و مفاهیم بالای آن برای ما نقشه راه در زندگی بوده و این امر رسالت پیامبر را تأیید کرده و بیان مفاهیم تربیتی بشریت و معرفی مربی و راه روشن و آشکار از دیگر آثار آن بوده است.

رییس مؤسسه روایت سیره شهدا ابراز کرد: اهل‌ بیت عصمت و طهارت (ع) در راستای حفاظت از اصل ولایت جان خود را فدا کرده‌اند، چرا که حادثه غدیر برای بشریت مفاهیم اساسی زندگی صحیح را ارائه کرده و از انحراف جلوگیری می‌کند.

وی افزود: حادثه غدیر برای ما مربی و راهنمای راه معرفی کرده و از گمراهی بشریت جلوگیری می‌کند و علاوه بر این موارد بهره‌برداری صحیح از فرصت‌ها را به مسلمانان آموزش می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها