ابوترابی در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح کرد؛

حمایت مجلس از دولت در گرو کنار گذاشتن مسوولان ناکارآمد توسط روحانی

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور برخی مسوولان ناکارآمد در بدنه دولت گفت: حمایت مجلس از دولت در گرو کنار گذاشتن مدیران و مسوولان بی‌برنامه از سوی رئیس جمهور است.
کد خبر: ۳۰۶۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۴ - 27August 2018

حمایت مجلس از دولت در گرو کنار گذاشتن مسوولان ناکارآمد توسط روحانیابوالفضل ابوترابی عضو کمسیون شوراها و امور داخلی و نماینده مردم شهرستان‌های نجف‌آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به حضور رئیس جمهور در جلسه علنی فردای مجلس پیرامون پاسخ به سوالات نمایندگان اظهار داشت: دلایل بحرانی شدن وضعیت اقتصادی، کاهش ارزش پول ملی کشور، نوسانات در بازارهای ارز و سکه و بیکاری جوانان محور اصلی سوالات نمایندگان از رئیس جمهور است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در ادامه با بیان اینکه مرتفع شدن مشکلات معیشتی مردم از وظایف مهم دولت است، افزود: سوالات در چارچوب قانون و به دور حاشیه از رئیس جمهور مطالبه خواهد شد؛ چراکه دغدغه اصلی نمایندگان مجلس بهبود وضعیت اقتصادی کشور و کاهش معضلات معیشتی مردم است.

ابوترابی حضور برخی مسوولان ناکارآمد در بدنه دولت را یکی از عوامل به وجود آمدن مشکلات اقتصادی کشور عنوان کرد و گفت: حمایت مجلس از دولت در گرو کنار گذاشتن مدیران و مسوولان بی‌برنامه از سوی رئیس جمهور است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها