امیر دادرس:

تمامی قطعات جنگنده «کوثر» تولید داخل است

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: جنگنده کوثر تماما ایرانی است و تمامی قطعات حساس آن هم در داخل کشور ساخته شده است.
کد خبر: ۳۰۶۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳ - 28August 2018

جنگنده «کوثر» تماما به دست جوانان ایرانی تولید شده استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «محمدحسین دادرس» جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (سه‌شنبه 6 شهریور) در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با اشاره به ساخت جنگنده کوثر اظهار داشت: این جنگنده تماما ایرانی است و تمامی قطعات حساس آن در داخل کشور ساخته شده است.

وی افزود: این جنگنده امروز در مسیر تولید انبوه قرار گرفته است و فنا‌وری بکار رفته در آن مبنایی برای ساخت سایر تجهیزات هوایی قرار خواهد گرفت.

امیر دادرس ادامه داد: برخی کشور‌های منطقه هواپیما‌هایی را خریداری می‌کنند که اگر بخواهند از این هواپیماها علیه نیات استکباری کشور سازنده بکار بگیرند، کشور سازنده می‌تواند آن را از کار بیاندازد؛ اما در جنگنده کوثر تمام تجهیزاتی که ما از آن استفاده کرده‌ایم بر اساس تهدیداتی که با آن مواجه هستیم و این تجهیزات در داخل کشور تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز هژمونی قدرت‌های استکباری در حال نزول و تضعیف است، افزود: از خصوصیت دنیای استکبار اینست که زبان منطق را نمی‌فهمد و تنها زبان قدرت را می‌فهمد و آمریکایی‌ها امروز به واسطه یک رییس جمهور ناپخته و کم خرد رو به انحطاط حرکت می‌کند.

امیر دادرس افزود: هژمونی آمریکا اینگونه تعریف می‌شود که که اگر یک نفر در ایران تعمدا با اتوبوس چندین فرد بی‌گناه را از بین ببرد و به شهادت برساند را مجازات کنیم، این از نگاه آمریکایی‌ها نقض حقوق بشر تلقی می‌شود، درحالی‌که امروز شاهد فجایع بزرگی در یمن، عراق، سوریه هستیم و هیچ واکنشی از دولت‌مردان آمریکایی در این خصوص نمی‌بینیم.

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت وفاق ملی و هدایت رهبری در یک جایگاه مطمئن در نظام قدرت اعم از قدرت آشکار و قدرت پنهان قرار دارد، عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز هیمنه استکبار را در هم شکسته است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها