رئیس پلیس پیشگیری ناجا خبر داد؛

رونمایی از واحد‌های سیار پلیس پیشگیری و استقرار در حاشیه شهر‌ها و مراکز جرم‌خیز

سردار محمد شرفی از رونمایی و فعال‌سازی واحد‌های سیار پلیس پیشگیری و استقرار در حاشیه شهر‌ها و مراکز جرم خیز طی ماه‌های آینده خبر داد.
کد خبر: ۳۰۶۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱ - 28August 2018

رونمایی از واحد‌های سیار پلیس پیشگیری و استقرار در حاشیه شهر‌ها و مراکز جرم خیزبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «محمد شرفی» رئیس پلیس پیشگیری ناجا درباره روند اجرای طرح تحول کلانتری و پاسگاه‌ها، اظهار داشت: مطابق برنامه‌ریزی شورای عالی تحول کلانتری و پاسگاه‌ها (کوپ)، اجرای این طرح، چون گذشته با قوت خود ادامه دارد و کمیته‌های این شورا فعال است.

وی با بیان اینکه مطابق مطالبه و انتظار فرماندهی معظم کل قوا، مناسب سازی کلانتری‌ها، استاندارد و تعالی رفتار کارکنان در مراکز انتظامی از اولویت‌های پلیس پیشگیری است، افزود: خوشبختانه با اجرای این طرح شاهد نتایج مثبتی در مراکز انتظامی هستیم و برآیند این نتایج افزایش میزان رضایتمندی مردم عزیز از عملکرد پلیس است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا ادامه داد: در ادامه روند اجرای طرح تحول کلانتری و پاسگاه‌ها به دنبال ایجاد و راه‌اندازی واحد‌های سیار پلیس مجهز به سامانه‌های اطلاعاتی هستیم و باید بگویم که انشاءالله طی ماه‌های آینده شاهد فعال سازی این واحد‌ها خواهیم بود.

شاهد افزایش میزان رضایتمندی مردم از پلیس هستیم

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: واحد‌های سیار پلیس با استقرار در حواشی شهر‌ها و مناطق جرم خیز می‌توانند محیط‌های پیرامونی را پایش تصویری کنند.

سردار شرفی در بخش دیگری از سخنان خود درباره نتیجه عملکرد «سفیران صیانت و سلامت» خاطرنشان کرد: این سفیران به صورت دوره‌ای و مستمر از کلانتری و پاسگاه‌ها بازدید و در این سرکشی‌ها موارد مغایر با قانون یا برخلاف اصول سازمانی و انتظامی را رصد می‌کنند تا بدین صورت کارکنان را در مسیر حرکت به سوی مسیر درست یاری کنند.

وی تأکید کرد: خوشبختانه نتیجه عملکرد «سفیران صیانت و سلامت» روند نزولی تخلفات و جرایم کارکنان است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در خاتمه گفت: در سه ماهه اول امسال «سفیران صیانت و سلامت» بیش از 125 کلانتری را مورد بازرسی و سرکشی قرار داده و از نزدیک با 3 هزار نفر از کارکنان دیدار و گفت‌وگوی چهره به چهره داشته‌اند که نتیجه این روند افزایش میزان انگیزه و علاقه کارکنان و کاهش روند تخلفات بوده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها