معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛

ضرورت آسیب‌شناسی سیستم اداری کهگیلویه و بویراحمد

«محمدکاظم نظری» هفته دولت را فرصت مناسبی برای رفع آسیب‌ها در سیستم اداری دانست و گفت: سفارش‌پذیری گاهی حتی برای کاری که نیاز به سفارش نیست از مهم‌ترین آسیب‌های فضای اداری کهگیلویه و بویراحمد است.
کد خبر: ۳۰۶۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶ - 28August 2018

ضرورت آسیب‌شناسی سیستم اداری کهگیلویه و بویراحمدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، «محمدکاظم نظری» معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در همایش روز کارمند و جشن «ولایت» اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران با وجود همه مشکلات با اقتدار ایستاده و بهره‌برداری از حجم زیادی از پروژه‌ها در هفته دولت نشان‌دهنده این موضوع است.

وی افزود: در این فضای ناامیدی و یأس که دشمنان برای گسترده کردن آن تلاش می‌کنند، وظیفه ما به عنوان یک ایرانی و مسلمان این است که اجازه ندهیم دشمنان این فضای یأس را که بر خلاف واقعیت است، غالب کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هفته دولت فرصتی است تا کمی هم به جامعه کارمندی بپردازیم و برای رفع آسیب‌ها در این حوزه تلاش کنیم.

نظری سعه صدر و صبر در مقابل ارباب رجوع، مردم‌دوستی، حفظ حرمت ارباب رجوع و رعایت قانون را از وظایف یک کارمند در نظام اسلامی دانست و عنوان کرد: در هفته دولت باید به عنوان یک کارمند از خود بپرسیم که تا چه اندازه در انجام وظایف خود درست عمل کرده و قانون را مبنای کار خود قرار داده‌ایم.

وی بیان کرد: سفارش‌پذیری گاهی حتی برای کاری که نیاز به سفارش نیست از آسیب‌هایی است که در فضای اداری ما وجود دارد، زیرا این فرهنگ را جا انداخته‌ایم که نیاز است قبل از مراجعه ارباب رجوع، توسط کسی سفارش شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد طایفه‌گرایی را از دیگر معضلات استان دانست و گفت: گاهی کار به جایی می‌رسد که برای یک عزل و نصب می‌گوییم فلان طایفه موافق یا مخالف است که نیاز است با این وضعیت مقابله شود.

نظری با بیان اینکه بحث حقوق شهروندی مورد تأکید دولت است، عنوان کرد: اگر مدیران ما برای «میز خدمت» به عنوان صف اول مراجعه مردم از نیروهای توانمند و علاقه‌مند استفاده کنند بخش زیادی از مشکلات مردم حل می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها