نوری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

برخی مسؤولان از مسیر انقلاب فاصله گرفته‌اند

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: شانه‌خالی کردن برخی مسؤولان در خصوص تلاش برای رفع مشکلات مردم به این معناست که آنها از مسیر انقلاب فاصله گرفته‌اند.
کد خبر: ۳۰۶۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۶ - 30August 2018

/«سیدراضی نوری» نماینده مردم شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به جلسه روز یکشنبه هفته جاری مجلس که با استیضاح مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد خاتمه یافت،‌ اظهار داشت: مشکلات اقتصادی کشور و معضلات معیشتی مردم موضوع ساده‌ای نیست که بتوان از کنار آن به راحتی عبور کرد. در حقیقت استیضاح وزیر اقتصاد نشان داد که نمایندگان مردم با کسی رودربایستی ندارند.

این نماینده دهم مجلس شورای اسلامی کوتاهی در انجام وظایف محوله برخی مسوولان در راستای بهبود وضعیت معیشتی مردم را خطرناک‌تر از آثار خصومت‌های دشمنان خارجی بر اقتصاد کشور عنوان کرد و افزود: عمده دلیل افزایش بحران‌های اقتصادی ما به خاطر سوءمدیریت و عدم دلسوزی برخی مسوولان نسبت به مردم و تلاش برای کاهش مشکلات آنهاست.

نوری با بیان اینکه مسئله مهم امروز کشور اقتصاد است، تصریح کرد: در شرایطی‌که آمریکایی‌ها درصدد هستند که با تحت فشار قرار دادن وضعیت اقتصادی، روحیه یاس و ناامیدی نسبت به اصل نظام را در مردم ایجاد کنند، تلاش و همت همه‌جانبه مسوولان به دور از شعار، برای جلوگیری از جنگ روانی اقتصادی که غربی‌ها علیه ما راه‌اندازی کرده‌اند، ضرورت دارد.

وی با اشاره به ضعف در حمایت از تولیدات ملی،‌ یکی دیگر از عوامل به چالش کشانده شدن اقتصاد را کندی در چرخه تولیدات داخلی عنوان کرد و گفت: وقتی‌که حمایت‌ها از تولید و تولیدکنندگان داخلی در شعار خلاصه می‌شود و کم‌تر تلاشی در این حوزه صورت گیرد، چیزی جز تعطیلی کارخانجات و واحدهای تولیدی حاصل نمی‌شود که این امر آمار بیکاری بسیاری از جوانان کشور را بیش از هر زمان دیگر افزایش داده است.

نماینده مردم شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «تلاش در راستای بهبود وضعیت اقتصادی کشور جهاد است»، خاطرنشان کرد: شانه‌خالی کردن برخی مسوولان در خصوص تلاش برای رفع مشکلات مردم به این معناست که آنها از مسیر انقلاب فاصله گرفته‌اند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار