جلسه هم‌اندیشی اصحاب رسانه و هنر در خراسان شمالی برگزار شد+ تصاویر

جلسه هم‌اندیشی اصحاب رسانه و هنر در خراسان شمالی با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۶۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶ - 29August 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از بجنورد،‌ جلسه هم‌اندیشی اصحاب رسانه و هنر در خراسان شمالی با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی، مدیریت هنری و امور سینمایی اداره حفظ آثار دفاع مقدس استان، هنرمندان، مدیران و خبرنگاران خبرگزاری‌ها و روزنامه های استان و همچنین نماینده صدا و سیما در مرکز استان برگزار شد.

سرهنگ «احیاءمحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در این جلسه با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دشمن همواره در تلاش است تا به کشور ضربه وارد کند تا ملت ما نتوانند چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیرند که خوشبختانه تاکنون تمام توطئه های دشمن نقش بر آب شده است.

وی افزود: بنابراین ما باید چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را باشکوه برگزار کنیم و شما رسانه‌ها باید به خوبی این جشن را پوشش دهید چون این رسانه‌ها هستند که می‌توانند اتفاقات یک کشور را به دیگر کشورها برسانند.

امیری در خصوص برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یک فرصت طلایی است تا دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را منسه ظهور بگذاریم و اینجا است که نقش رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها برای نشان دادن این دستاوردها پررنگ می‌شود بنابراین رسانه ها نقش کلیدی در صدور انقلاب و نشان دادن اقتدار و توانمندی نظام جمهوری اسلامی ایران دارند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی با اشاره به ساخت مستند غواصان عملیات کربلای 4 گفت: ساخت و پخش مستند دوران دفاع مقدس و عملیات های آن دوران یکی از فعالیت‌هایی است که می تواند بسیاری از حقایق آن دوران را به نسل جوان نشان دهد.

وی افزود: ما به دنبال ترویج فرهنگ انقلابی هستیم و این فرهنگ باید توسعه پیدا کند و به جامعه نشان داده شود و رسانه‌ها در ترویج این فرهنگ انقلابی در جامعه می توانند نقش موثری داشته باشند.

در ادامه «مجید جهانگرد» مدیریت هنری و امور سینمایی اداره حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی با اشاره به ظرفیت‌های بالفعل اداره حفظ آثار دفاع مقدس از مدیر مسئولان و خبرنگاران رسانه‌ها درخواست کرد ارتباط خود را با مجموعه اداره حفظ آثار دفاع مقدس افزایش دهند و اعلام کرد: با وجود بانک اطلاعاتی و کتابخانه در اداره هرگونه سوال و نیازمندی رسانه‌ها در حوزه دفاع مقدس را برطرف خواهیم کرد.

در پایان از انیمیشن «پدر آسمانی» اثر منتخب هنرمند خراسان شمالی در بخش مسابقه دومین جشنواره ملی فانوس در بخش فیلم و مواد تبلیغی رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار