برگزاری یادواره شهدای دولت و 127 شهید کارمند استان اردبیل

به مناسبت گرامی‌داشت هفته دولت یادواره شهدای دولت و 127 شهید کارمند استان اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۶۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱ - 29August 2018

یادواره شهدای دولت و 127 شهید کارمند استان اردبیل و رونمایی ازکتاب دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اردبیل، یادواره شهدای کارمند استان اردبیل و شهیدان رجایی و باهنر امروز در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزار شد.

در این مراسم سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمدعلی آسودی» مشاوره نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، آنان را بهترین الگو برای خادمان مردم در دستگاه‌های دولتی دانست و گفت: اسلام اگر محور و مدیریت اسلامی اگر مدیریت زندگی باشد مشکلات قطعا حل خواهد شد.

سردار آسودی با اشاره به سه رمز پیروزی رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل گفت: عمل به احکام اسلام توسط رزمندگان و ولایتمداری و مردم داری آنان نظام مقتدر جمهوری اسلامی را به سرمنزل مقصود رسانده و پیروز جنگ گردانید.

مشاوره نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: فرق نظام اسلامی ایران با نظام های اسلامی دیگر منطقه داشتن نعمت ولایت فقیه است که به فرموده رهبر کبیر انقلاب اصل مترقی ولایت فقیه اصل جدایی ناپذیر نظام است که همگان باید به آن ایمان داشته باشیم و از آن اطاعت کنیم.

آسودی متذکر شد: شهیدان رجایی و باهنر دو نمونه ولایتمدار واقعی بوده‌اند که سرمشق گرفتن از آنان برای دولت و ملت واجب است.

در پایان این مراسم از کتاب «خادمان آسمانی»، زندگی نامه 127 شهید کارمند استان اردبیل نوشته «لیلا نظری گیلانده» از تولیدات مشترک اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و بنیاد شهید استان رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها