رئیس سازمان سینمایی:

برای حل مشکل اکران «عصبانی نیستم» با مجلس گفتگو می کنم

حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی گفت:ما برنامه داریم که به مجلس برویم و با آقایان جلساتی را برگزار کنیم چرا که معتقد با تعامل با مجلس هستیم و فکر می‌کنیم با گفت‌وگو می‌توانیم مشکلات را حل کنیم.
کد خبر: ۳۰۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵ - 08October 2014

برای حل مشکل اکران «عصبانی نیستم» با مجلس گفتگو می کنم

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس حجتالله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در پاسخ به سوالی مبنی بر صحت نامه کمیسیون فرهنگی مجلس مبنی بر عدم اکران دو فیلم «قصهها» و «عصبانی نیستم»و تصمیم سازمان سینمایی در این مورد گفت: اصل نامه کاملا درست است و کمیسیون فرهنگی نه تنها تقاضا دارد این دو فیلم اکران نشود بلکه برای اکران چندین فیلم دیگر نیز مسئله و سوال دارند و درخواست کردند تا این فیلمها را ببینند.

وی افزود: به هر حال اصل خبر درست است و ما هم در برنامه داریم که به مجلس برویم و با آقایان جلساتی را برگزار کنیم چرا که معتقد با تعامل با مجلس هستیم و فکر میکنیم با گفتوگو میتوانیم مشکلات را حل کنیم اما هنوز هیچ تصمیمی در خصوص اکران این فیلمها گرفته نشده است.

رئیس سازمان سینمایی همچنین در خصوص اظهار نظر یکی از نمایندگان درمورد این که تنها راه حل این مشکل این است که فیلمهای مسئلهدار توسط نمایندگان مجلس دیده شود گفت: یکی از راه حل میتواند این باشد و حتی هفته گذشته کمیسیون تحقیق و تفحص هم این فیلمها را دیدند اما هیچ نظری در خصوص آنها صادر نکردند که این موضوع بعد از نامه کمیسیون فرهنگی صورت گرفت و بنده هنوز فرصت نکردهام در این باره با دوستان صحبت کنم.

معاون وزیر ارشاد در پاسخ به این سوال که با توجه به تعدد فیلمهای مسئلهدار سازمان سینمایی چه برنامهای دارد که دیگر این موضوع در سینما تکرار نشود اظهار داشت: همه تلاش ما این است که فیلمها بدون حاشیه ساخته و اکران شوند و سعی ما این است که هیچ حاشیهای برای سینما ایجاد نشود.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار