جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) خبر داد؛

برگزاری رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول‌الله (ص)

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) از برگزاری رزمایش و نمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله (ص) در استان قم خبر داد.
کد خبر: ۳۰۶۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳ - 29August 2018

رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) روز جمعه در قم برگزار می‌شودبه گزارش دفاع پرس از قم، «رضا حافظی» جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) با بیان اینکه رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲ در قالب دو قرارگاه امام هادی (ع) و محرومیت زدایی برگزار می‌شود، اظهار داشت: قرارگاه امام هادی (ع) ماموریت برگزاری رزمایش را به عهده دارد و قرارگاه محرومیت‌ زدایی نیز ۸۵ گروه جهادی را به مناطق محروم استان اعزام می‌کند.

وی افزود: مرحله اصلی رزمایش به منظور انجام تمرینات تاکتیکی و با هدف انسجام سازمانی، روز جمعه ۹ شهریورماه با شرکت ۱۴ گردان الی بیت المقدس از نواحی مقاومت بسیج سپاه استان در نماز دشمن شکن جمعه و سپس اجرای ستون کشی و برنامه‌های رزمی و فرهنگی آغاز می‌شود.

حافظی گفت: در مرحله دوم، بیش از یک هزار نفر از جهادگران بسیجی استان به مدت بیست روز از ۹ تا ۲۹ شهریورماه جهت ارائه خدمات عام المنفعه به حاشیه شهر قم اعزام می‌شوند.

جانشین فرمانده سپاه استان قم ابراز داشت: این گروه‌ها در مجموع در قالب ۵ هزار نفر روز اردو در عرصه‌های فرهنگی، فنی عمرانی، آموزشی تبلیغی، مشاوره، بهداشت و درمان و مقابله با آسیب‌های اجتماعی به همشهریان ساکن در حاشیه شهر خدمات رسانی خواهند کرد.

وی با اشاره به اهمیت اجرای رزمایش گفت: دشمنان و استکبار جهانی با ترفند‌های مختلف در صدد ضربه زدن به نظام و تضعیف انقلاب اسلامی ایران هستند که مطمئنا مانند ۴۰ سال گذشته با وحدت و همدلی ملت هوشیار و بیدار ایران، نقشه‌ها و توطئه‌های آنان خنثی می‌شود.

حافظی افزود: دشمن شبانه‌ روز خواب را بر خود حرام کرده و دشمنی خود را در عرصه‌های مختلف امتحان کرده است، اما این را بداند که ما فولاد آب‌ دیده هستیم و نقاط قوت زیادی داریم.

وی خاطر نشان کرد: امروز خاکریز بسیجیان، رزمندگان و امت اسلامی، قلم‌ها، اندیشه‌ها و فضای مجازی است که در این عرصه نیز باید همانند دوران دفاع مقدس با همدلی و اتحاد در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان ایستادگی کنیم و لذا از همه اصحاب رسانه استان قم برای انعکاس و پوشش خبری این نمایش اقتدار دعوت به عمل می‌آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار