مسابقات تیراندازی هوا به زمین و بمباران تاکتیکی جنگنده‌های ارتش برگزار شد

مسابقات تیراندازی هوا به زمین و بمباران تاکتیکی توسط هواپیما‌های جنگنده نیروی هوایی ارتش به مدت سه روز و با شرکت کلیه پایگاه‌های این نیرو با رمز یا ابوالفضل العباس (ع) در پایگاه هوایی شهید نوژه همدان برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۶۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸ - 30August 2018

مسابقات تیراندازی هوا به زمین و بمباران تاکتیکی برگزار شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، در مسابقات تیراندازی هوا به زمین و بمباران تاکتیکی که توسط هواپیما‌های جنگنده نیروی هوایی ارتش صورت گرفت، انوع هواپیما‌های اف 4، اف 5، اف 14، سی 130، 707، ایلوشین و صاعقه از پایگاه‌های تابعه این نیرو شرکت داشتند.

بر اساس این گزارش، در روز پایانی این مسابقات که با حضور امیر سرتیپ «محمدحسین دادرس» جانشین فرمانده کل ارتش و امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش برگزار شد، خلبانان جوان نیروی هوایی ارتش همچون روز‌های گذشته بخشی از قابلیت و توان این نیرو را با انجام تاکتیک‌های تیراندازی و با استفاده از بمب‌ها و راکت‌های مشقی به نمایش گذاشتند.

در این مسابقات سناریو‌های متعددی از جمله تیراندازی هوا به زمین و بمباران تاکتیکی نیروی هوایی ارتش با هدف ارتقا سطح مهارت فرماندهان در تصمیم‌گیری‌ها و نمایش اقتدار و آمادگی این نیرو به منظور بازدارندگی در برابر تهدیدات منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای انجام شد.

آمادگی رزمی خلبانان شکاری، تقویت مهارت تیراندازی و بالا بردن آموزش و مهارت کارکنان فنی در آماده‌سازی هواپیما‌های شکاری از جمله اهداف مسابقات تیراندازی هوا به زمین و بمباران تاکتیکی توسط هواپیما‌های جنگنده نیروی هوایی ارتش محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها