با اکران و بررسی دو مستند «بحران خاموش» و «سنگر آسمانی»

بررسی اوضاع «مهد کودک ها» در نشست فیلمسازان جوان انقلاب

در هفدهمین نشست فیلمسازان جوان سینمای انقلاب، همراه با اکران و بررسی دو مستند «بحران خاموش» و «سنگر آسمانی» به موضوع بررسی وضعیت مهدکودک ها در کشور پرداخته می شود.
کد خبر: ۳۰۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹ - 08October 2014

بررسی اوضاع «مهد کودک ها» در نشست فیلمسازان جوان انقلاب

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس در هفدهمین نشست فیلمسازان جوان سینمای انقلاب، همراه با اکران و بررسی دو مستند «بحران خاموش» و «سنگر آسمانی»  به موضوع بررسی وضعیت مهدکودک ها در کشور پرداخته می شود.

مستند «بحران خاموش» به کارگردانی سید محمدعلی صدری نیا، روایتی صریح از وضعیت آموزشی کودکان در مهدکودک ها و تاثیرات آن بر آینده کشور است که توسط خبرگزاری دانشجو تولید و توزیع شده است.
 
«سنگر آسمانی» هم عنوان مستندی است که یک طرح موفق برای آشناسازی کودکان با دفاع مقدس را نشان می دهد. این مستند یک سنگر برای کودکان را نشان می دهد که توسط خادمان مناطق عملیاتی در منطقه طلائیه راه اندازی شده است و پیام های اخلاقی و رفتاری به صورت غیرمستقیم و در قالب بازی و ارتباط های دوستانه به کودکان منتقل می شود.
 
 
در این نشست تعدادی از فعالان و کارشناسان در حوزه مهدکودک های دینی به بحث و گقتگو در این زمینه می پردازند. 
 
این نشست فردا پنجشنبه 17 مهرماه ، از ساعت 15:30 در محل حسینیه هنر به آدرس تهران، خیابان 16 آذر، رو بهروی خیابان پورسینا، پلاک 60 برگزار می شود و حضور در آن برای عموم علاقه مندان آزاد می باشد.
طبق روال، این نشست از طریق سایت Ammarfilm.ir به صورت زنده پخش می شود.
 
انتهای پیام/
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار