صعود دانشجویان دانشگاه افسری امام حسین (ع) به قله سبلان

به مناسبت عید سعید غدیر خم دانشجویان دانشگاه افسری امام حسین (ع) قله چهار هزار و ۸۱۱ متری سبلان را فتح کردند.
کد خبر: ۳۰۶۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳ - 30August 2018

صعود دانشجویان دانشگاه افسری امام حسین (ع) به قله سبلانبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار نورالهی مشاور فرماندهی دانشگاه افسری امام حسین (ع) در در خصوص ضمن گرامیداشت عید سعید غدیر اظهار داشت: دانشجویان این دانشگاه برابر با تقویم آموزشی به استان ازدبیل سفر کرده و قله چهار هزار و ۸۱۱ متری سبلان را فتح کردند.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی قبلی دانشجویان وارد روستای شابیل شده و از شابیل با هماهنگی و نظم سازمانی به سمت پناهگاه حرکت کردند؛ صبح امروز (پنجشنبه) ساعت ۳ بامداد حرکت به سمت قله اغاز شد.

سردار نورالهی افزود: خوشبختانه تمام دانشجویان بدون استثنا به دلیل امادگی‌های جسمانی و فیزیکی موفق به فتح سومین قله ایران شدند؛ فتح این قله تجربه‌ای جدید در امر اموزش است که به فرمان فرمانده جدید دانشگاه سردار علی فضلی در امر اموزش محقق شده است.

مشاور فرماندهی دانشگاه افسری امام حسین (ع) خاطرنشان کرد: با یرنامه‌ریزی و اراده سردار فضلی در تحول برنامه‌های آموزشی دانشگاه و چابکی، چالاکی و امادگی جسمانی دانشجویان و توانمدی فتح دیگر قله‌های کشورمان در صدد ارتقا و تحول برنامه‌های اموزشی دانشجویان سپاه هستیم.

بنا بر این گزارش، در این صعود نه تنها دانشجویان که فرماندهان ، مربیان و سردار اباذری جانشین دانشگاه حضور داشتند.

سردار اباذری افزود: انتقال تجربیات به افسران جوان سپاه وظیفه پیشکسوتان سپاه است تا این جوانان برومند را با تحرک و چالاکی و کوله باری تجربه در خدمت انقلاب و اسلام عزیزمان قرار دهیم.

وی با اشاره به توقع فرمانده محترم کل قوا از دانشگاه گفت: دانشجویان ما باید هم چون کوه استوار باشند تا هیچ گردبادی نتواند انها را تکان دهد و این درس ایستادگی چون کوه را فقط باید از طبعت و مواجهه با سختی های طبیعت اموخت گه در هیچ کلاس اکادمیم نظامی تعریف نشده است.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار