داریوش ارجمند:

حضرت علی (ع) تمام خوبی‌های جهان را در خود داشتند/ امیرالمومنین برای مالک اشتر نمود واقعی اسلام بود

بازیگر نقش مالک اشتر گفت: اگر مالک در راه حق و برای حضرت علی (ع) می‌جنگد و شمشیر می‌کشد به این دلیل است که مسلمان شیعه است و در رکاب مولی موتقیان بودن خود نمود واقعی اسلام است.
کد خبر: ۳۰۶۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۰ - 31August 2018

حضرت علی (ع) تمام خوبی‌های جهان را در خود داشتند/ امیرالمومنین برای مالک اشتر نمود واقعی اسلام بودبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، داریوش ارجمند بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگویی ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن عید غدیر خم در خصوص جایگاه والای امام علی (ع) اظهار داشت: امیرالمومنین امام علی (ع) در واقع الگوی همه ماست. آن حضرت شخصیتی چند ساحتی دارند که می تواند از جهات مختلف الگوی ما باشد.

وی در همین راستا افزود: امیرالمومنین را می توان قاضی، شهردار، هنرمند، جنگجو، پدر، پسر، همسر و هر جایگاهی که به ذهن متبادر می شود دید زیرا برای ما از تمامی خوبی های دنیا در خودشان داشتند.

بازیگر نقش «مالک اشتر» درباره دلیل ارادت و وفاداری این شخصیت به امام اول شیعیان اذعان کرد: اگر مالک در راه حق و برای حضرت علی (ع) می جنگد و شمشیر می کشد به این دلیل است که مسلمان شیعه است و در رکاب مولی موتقیان بودن خود نمود واقعی اسلام است.

وی درباره فعالیت های کنونی خود در عرصه بازیگری تاکید کرد: در حال حاضر مشغول بازی در سریال ستایش 3 به کارگردانی سعید سلطانی هستم. از نظر من ستایش سه جدی‌ترین تولید سینما و تلویزیون ایران در سال جاری است و هیچ کاری تا این حد جدی و ارزشمند نمی تواند باشد.

بازیگر فیلم «ناخدا خورشید» با تایید مشکلات فیلمنامه نویسی اضافه کرد: همه می گویند که فیلمنامه خوب کم شده و من هم معتقدم که همین طور است اما اینکه بخواهم بگویم یک فیلمنامه یا همان سناریو چگونه می تواند اثری خوب و مفید باشد نیازمند آن است که من چهار سال طی آموزش آن را برای شما تعریف کنم.

ارجمند رسیدن به فیلمنامه موفق را روندی طولانی مدت دانست و خاطرنشان کرد: چگونگی رسیدن به یک فیلمنامه خوب به شدت پیچیده بوده و به این سادگی نیست که بتوان هر موقع فیلمنامه نوشت. این اتفاق نکته ای نیست که بتوان در دو یا سه جمله آن را توضیح داد. زیرا اگر می‌شد راز و رمزهای فیلمنامه نویسی را در چند جمله گفت که همه فیلمنامه نویس می شدند.

منبع: میزان

نظر شما
پربیننده ها