امام جمعه بندرعباس:

غدیر سند حاکمیت انسان‌های پاک است/ جوانان از تشکیل بنیان خانواده نترسند

امام جمعه بندرعباس، حاکمیت انسان‎های پاک را مهم‌ترین پیام غدیر خواند و گفت: جوانان از تشکیل بنیان خانواده واهمه نداشته باشند.
کد خبر: ۳۰۶۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵ - 31August 2018

غدیر سند حاکمیت انسان‌های پاک است/ جوانان از تشکیل بنیان خانواده نترسندبه گزارش دفاع پرس از بندرعباس، آیت‌الله غلاملی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته شهرستان با اشاره به 12 شهریورماه سالروز مبارزه با استعمار انگلیس اظهار داشت: این روز، یادآور دلیری‌ها و رشادت‌های مردم فهیم ایران اسلامی در حفظ تمام هستی این مرز و بوم است.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با بیان این‌که دین مبین اسلام برای تشکیل بنیان خانواده، محکم‌ترین دلایل را بیان کرده است بیان‌ داشت: با توجه به آموزه‎های اسلام در خصوص تشکیل خانواده، جوانان از تشکیل این بنیان مقدس واهمه نداشته باشند.

وی با  اشاره به روز بازنشستگان افزود: این قشر از جامعه، در زمان خدمت خود، انچه در توان داشتند ارائه دادند، اکنون زمان آن فرا رسیده تا آنچه در توان است برای آنان هزینه کرد.

امام جمعه بندرعباس با گرامیداشت روز پدافند هوایی گفت: پدافند هوایی تمام تلاش خود را در دوران دفاع مقدس برای حفظ کیان ایران اسلامی بکار برد، اکنون، تمام کشور ایران پدافند هوایی است و هیچ‌کس جرأت حمله به این کشور مقتدر را ندارد.

نعیم‌آبادی گفت: دشمن در جهت القای ناکارآمدی نظام می‌کوشد، از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، نظام مقدس اقدامات خوبی به مردم و کشور ارائه داده است درحالی که تهران در دوران طاغوت، از کوچک‌ترین امکانات مثل آب لوله‌کشی محروم یود.

وی با تاکید بر اینکه عید غدیر روز جهانی است نه صرفا ایرانی؛ گفت: غدیر تنها مختص شیعیان نیست بلکه عید بزرگی برای تمام بشریت است و به جرأت می‌توان گفت که حقیقت مرز ندارد و دین مبین اسلام، حق است.

امام جمعه بندرعباس، حاکمیت انسان‎های پاک را مهم‌ترین پیام غدیر خواند و ابراز داشت: باید غدیر را روزی جهانی و انسانی نامگذاری کنیم و خود را از غدیر به جماران برسانیم، از این رو باید گفت غدیر روز جهانی و سند حاکمیت اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار