امام جمعه موقت یاسوج:

سعادت دنیوی و اخروی شیعیان به پذیرش ولایت حضرت علی (ع) بستگی دارد

خطیب جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه سعادت دنیوی و اخروی شیعیان به پذیرش ولایت حضرت علی (ع) بستگی دارد، گفت: امام از سوی خداوند انتخاب می‌شود و انتخاب او از عهده پیامبر و دیگر افراد عادی خارج است.
کد خبر: ۳۰۶۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲ - 31August 2018

سعادت دنیوی و اخروی شیعیان به پذیرش ولایت حضرت علی(ع) بستگی داردبه گزارش دفاع پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید علی‌صالح موسوی‌اعظم» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج اظهار داشت: سطح دینی دانشجویان در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد پایین آمده و عده‌ای از دانشجویان این استان پول می‌دهند و مدرک می‌گیرند که باید در این زمینه متولیان امر چاره‌اندیشی کنند.

وی با تبریک 18 ذی‌الحجه روز عید غدیر خم، عنوان کرد: این عید یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین اعیاد اسلامی بوده و به عید ولایت و امامت مشهور است و پیامبر گرامی اسلام علاوه بر روز عید غدیر در دیگر مواقع نیز در مورد فضائل حضرت علی(ع) و جانشینی آن حضرت پس از خود مطالبی را بیان می‌فرمودند.

موسوی‌اعظم با بیان اینکه سعادت دنیوی و اخروی شیعیان به پذیرش ولایت حضرت علی(ع) بستگی دارد، ابراز کرد: امام از سوی خداوند انتخاب می‌شود و از عهده پیامبر و دیگر افراد عادی خارج است.

امام جمعه موقت یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: روز گذشته و با توجه به عید غدیر خم جشن‌ها و برنامه‌های قابل قبولی در استان برگزار نشد در حالی در دیگر نقاط کشور این گونه نبوده است.

موسوی‌اعظم با تبریک 20 ذی‌الحجه سالروز ولادت امام موسی کاظم(ع)، ادامه داد: آن حضرت به باب‌الحوائج معروف هستند و در دوران زندگی خود پیوسته در حال مبارزه با طاغوت زمان بود و برای تبلیغ دین مبین اسلام فشارهای زیادی را متحمل شد.

وی تصریح کرد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد کمک بیشتری به بازسازی عتبات عالیات داشته باشند و کاستی‌هایی در این زمینه در استان وجود دارد که باید جبران شود و ذخیره‌ای برای آخرت است.

موسوی اعظم بیان کرد: فریضه امر به معروف و نهی از منکر در استان هرچه بیشتر ترویج یابد زیرا در این زمینه تا حدودی کم توجهی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار