امام جمعه ارومیه:

بانک‌ها نباید بنگاه‌داری کنند/ چرخه اقتصاد را بانک‌ها حرکت دهند

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه بانک‌ها باید چرخه اقتصاد را حرکت دهند نه اینکه بنگاه‌داری کرده یا به مردم فشار آورند، گفت: مسئولان بانکی توجه کنند که در کارهای خود تاکیدات دین اسلام را مدنظر قرار داده و به تذکرات مقام معظم رهبری عمل کنند.
کد خبر: ۳۰۶۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲ - 31August 2018

بانک‌ها نباید بنگاه‌داری کنند/ چرخه اقتصاد را بانک‌ها حرکت دهندبه گزارش دفاع پرس از ارومیه، حجت الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه اظهار داشت: از منظر امیرالمومنین (ع) همواره عدالت مورد توجه ویژه بود و مسئولان نظام اسلامی هم باید عدالت را در سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

وی اظهار کرد: کارگزاران نظام اسلامی باید پاک‌دست باشند و اگر مسئولی از پاکدامنی دور باشد نمی‌تواند به مردم و جامعه خدمت کند، البته مردم هم قدردان مسئولان خدمتگزار و پاک‌دامن هستند.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: مسئولان بانکی توجه کنند که در کارهای خود تاکیدات دین اسلام را مدنظر قرار داده و به تذکرات مقام معظم رهبری عمل کنند زیرا باید در محضر الهی پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: ربا در دین اسلام به هیچ وجه قابل قبول نبوده و خشم خداوند را در پی دارد و در این رابطه برای جلوگیری از ربا، بانکداری اسلامی در کشور راه‌اندازی شد.

قریشی تاکید کرد: همانطور که مقام معظم رهبری هم فرمودند بانک‌ها باید چرخه اقتصاد را حرکت دهند نه اینکه بنگاه‌داری کرده یا به مردم فشار آورند.

وی با اشاره به در پیش بودن ماه محرم و اهمیت راهپیمایی اربعین تصریح کرد: اجتماع عظیم و مردمی اربعین در هیچ جای دنیا نظیر ندارد و دشمنان اسلام و اهل‌بیت(ع) تلاش دارند علیه این اجتماع فعالیت کرده و مانع این کار بزرگ شوند.

امام جمعه ارومیه بیان کرد: دشمنان با مطرح کرن مسایل شیطانی قصد تخریب دین را دارند و مسلمانان باید با بصیرت و اتحاد بیشتر همچنین با شکوه مضاعف در راهپیمایی اربعین حاضر شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار