فرمانده منطقه پدافند هوایی غرب کشور:

هیچ روزنه‌ای در آسمان کشور برای تحرک دشمن وجود ندارد

فرمانده منطقه پدافند هوایی غرب کشور گفت: به همت و دانش فرزندان ایران اسلامی هیچ روزنه‌ای در آسمان کشور برای تحرک دشمن وجود ندارد و هر تحرکی به سرعت رصد می‌شود.
کد خبر: ۳۰۶۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶ - 31August 2018

هیچ روزنه‌ای در آسمان کشور برای تحرک دشمن وجود نداردبه گزارش دفاع پرس از همدان، محمدرضا صادقی‌زاد ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه همدان و به مناسبت دهم شهریور روز پدافند هوایی و پنجم مرداد سالروز شهادت دلاورمردان مرکز پدافند سوباشی اظهار داشت: تشکیل قرارگاه پدافند هوایی 10 سال پیش به فرمان مقام معظم رهبری انجام شد تا انسجامی بین سامانه‌های مختلف پدافندی ایجاد شود.

وی گفت: در این مدت بازسازی فناوری‌ها با تکنولوژی روز در دستور کار قرار گرفت چون اگر این رادارها تبدیل به فناوری جدید نمی‌شد به خارج وابستگی داشتیم.

فرمانده منطقه پدافند هوایی غرب کشور (شهدای سوباشی) با بیان اینکه در مرحله بعد از تامین قطعات، به سمت ساخت انواع رادارها رفتیم، ادامه داد: تهیه و تولید تجهیزات شنود الکترونیکی در دستور کار قرار گرفت چراکه امروز جنگ، جنگ فیزیکی نیست بلکه دشمن از طریق جنگ الکترونیک سعی می‌کند در تجهیزات ایجاد اختلال کند و تجهیزات ضد جنگ الکترونیک در همین راستا تولید و بومی‌سازی شد.

وی افزود: طراحی بومی سامانه‌های موشکی و طراحی و تولید سامانه‌های ضد هوایی هوشمند مدنظر قرار گرفت که اگر زمانی دشمن از لایه‌های مختلف امنیتی بگذرد و بتواند به آسمان کشور نفوذ کند سامانه‌های هوشمند فعال و وارد عمل می‌شود.

صادقی‌زاد گفت: در حال حاضر به حول و قوه الهی و همت و دانش فرزندان ایران اسلامی هیچ روزنه‌ای در آسمان کشور برای تحرک دشمن وجود ندارد و هر تحرکی به سرعت رصد می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار