امام جمعه گرگان:

دشمنان درصدد ایجاد اختلاف بین مسؤولان نظام هستند

امام جمعه گرگان گفت: دشمنان درصدد ایجاد اختلاف بین مسؤولان نظام هستند تا بتوانند از آن بهره‌برداری کرده و در کشور بلوا و ناآرامی ایجاد کنند که البته ناکام ماندند.
کد خبر: ۳۰۶۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶ - 31August 2018

دشمنان درصدد ایجاد اختلاف بین مسؤولان نظام هستندبه گزارش دفاع پرس از گرگان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه گرگان اظهار داشت: در جریان سوال تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی آقای رئیس جمهور هفته گذشته در مجلس حاضر شدند، فارغ از محتوای سوالات و نحوه پاسخگویی، این حضور نماد مردم‌سالاری دینی و بیانگر پاسخگو بودن مدیران و مسوولان نظام در همه حال به مردم و نمایندگان آنان دارد.

وی تصریح کرد: نکته دیگر اینکه از یک ماه پیش برخی عناصر فتنه‌گر و ایادی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش داشتند از یک طرف رئیس جمهور و از طرفی برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی را تحرک کنند تا مطالبی در این جلسه عنوان کنند که بعدا بتوانند از آن بهره‌برداری و در کشور بلوا و ناآرامی ایجاد شود.

امام جمعه گرگان خاطرنشان کرد: ولی همه شاهد بودند که هم رئیس جمهور و هم نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کمال آرامش این جلسه را اداره کردند دشمنان انقلاب اسلامی نتوانستند به مقاصد شوم‌شان از جلسه سوال از رئیس جمهور برسند.

نورمفیدی با اشاره به شرایط حساس کشور و سوال و استیضاح‌هایی که این روزها در مجلس شورا می‌شود، تاکید کرد: نمایندگان در راستای وظیفه‌مندی خود در سوال و استیضاح از وزرا که حق قانونی‌شان است باید به شرایط زمانی و فوریت آن توجه کنند تا برای کشور مشکلی پیش نیاید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها