امام جمعه زنجان:

نباید اجازه دهیم در کشور چندصدایی به وجود آید/ لزوم ایستادگی ولایی‌ها در صف نخست جهاد

امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه امروز باید از کشور یک صدا شنیده شود، گفت: نباید اجازه دهیم در کشور چندصدایی به وجود آید.
کد خبر: ۳۰۶۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳ - 31August 2018

نباید اجازه دهیم در کشور چندصدایی به وجود آید/ لزوم ایستادگی ولایی‌ها در صف نخست جهادبه گزارش دفاع پرس از زنجان آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با اشاره به قرار گرفتن در ایام و اعیاد مبارک اظهار داشت: امام موسی کاظم(ع) در ایام بسیار حساسی زندگی می‌کردند و خلفای عباسی روزگار سختی را علیه آن امام بزرگوار فراهم کردند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه آن امام همام بخشی از عمر مبارک خود را در زندان‌های خلفای عباسی سپری کرد، افزود: آن بزرگوار زحمات و سختی‌های فراوانی را در دوران امامت خود متحمل شد.

وی با اشاره عید سعید غدیر خم گفت: باید در همه امور روش زندگی آن امام بزرگوار را سرمشق زندگی و امورات خود قرار دهیم.

امام جمعه زنجان با اشاره به دهم شهریور سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی اظهار داشت: این اقدام مقام معظم رهبری موجب تقویت این واحد برای مقابله با تهدیدات دشمنان شد.

وی به سالروز مبارزه با استکبار جهانی و انگلیس گفت: پس از سالها توطئه‌های انگلیس در خلیج فارس به همت مراجع و علما و همچنین رئیس علی دلواری زمینه مبارزه با استکبار جهانی فراهم شد.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به سالروز مباهله گفت: پیامبر گرامی اسلام در این روز فقط با اهل بیت خود در این جریان و در مقابل نصرانی‌ها حضور یافت و آنها با توجه به حق بودن پیامبر از این اقدام خودداری کردند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه باید در مقابل صف آرایی دشمن ما هم در مقابل دشمن سینه سپر کنیم، تصریح کرد: در این شرایط باید آنهایی که خود را ولایی و انقلابی می‌دانند در صف مقدم ایستادگی باشند.

وی با تقدیر از قوه قضاییه برای مقابله با مفسدان اقتصادی گفت: امیدواریم که برخورد با مفسدان اقتصادی با قدرت و قوت ادامه یابد چراکه باید زمینه فساد نیز در جامعه مسدود و با آن مقابله شود.

امام جمعه زنجان با تاکید چندباره بر اینکه امروز باید از کشور یک صدا شنیده شود، تصریح کرد: نباید اجازه دهیم در کشور چند صدایی به وجود آید.

وی با بیان اینکه وظیفه مجلس نظارت و سؤال است، گفت: دشمن فکر می‌کرد که با سؤال از رئیس جمهور زمینه اختلاف به وجود خواهد آمد و در مجلس مسائل دیگری مطرح خواهد شد که اما به حول قوه الهی چنین اتفاقی نیفتاد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها