تروریست‌ها پل‌ها را در حومه حماه منفجر می‌کنند

فعالان در فضای مجازی تصاویری از اقدام گروه‌های تروریستی در منفجر کردن پل‌ها در حومه حماه با هدف جلوگیری از عملیات ارتش سوریه منتشر کردند.
کد خبر: ۳۰۶۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷ - 31August 2018

تروریست‌ها پل‌ها را در حومه حماه منفجر می‌کنندبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،‌ در این تصاویر تروریست‌ها دو پل را که مناطق تحت کنترل دولت سوریه را با مناطق تحت اشغال گروه‌های تروریستی وصل می‌کند، منفجر کرده‌اند.

به گفته این منابع،‌ پل‌هایی که منفجر و ویران شده است، روستای بیت الراس و روستای الجید و نیز روستای الشریعه و روستای الکریم در منطقه سهل الغاب در شمال غربی حماه را به هم وصل می‌کرد.

گروه‌های تروریستی همچنین صدها درخت را در اطراف مناطق رویارویی با ارتش سوریه قطع کرده‌اند.آنها همچنین خندق‌هایی به عمق 6 و عرض پنج متر برای جلوگیری از عبور خودروهای ارتش سوریه حفر کرده‌‌اند.

اقدام تروریست‌ها در منفجر کردن پل‌هایی که مردم از آن تردد می‌کنند، در حالی است که ارتش سوریه پل‌های سیار را با خودروهایی حمل می‌کند که قادر است در هر منطقه‌ای که بخواهد مورد استفاده قرار دهد، همانظور که از این پل‌های سیار در نبردهای آزادسازی دیرالزور و غوطه شرقی استفاده کرد.

خبر دیگر اینکه یک دستگاه خودروی بمب‌گذاری شده که تروریست‌ها در حال آماده‌سازی آن در کارخانه خودروهای بمب‌گذاری شده در نزدیکی تل الکرامه در غرب ادلب بودند، منفجر شد.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها