جمالی نوبندگانی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

خصومت‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی پایان ندارد/ مذاکرات بهانه است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه هدف اصلی آمریکایی‌ها تغییر در ساختار حکومت کشورمان است، گفت: کسانی که فکر می‌کنند مشکلات آمریکایی‌ها با ما به واسطه مذاکرات از بین می‌رود، سخت در اشتباهند.
کد خبر: ۳۰۶۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ - 01September 2018

خصومت‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی پایان ندارد/ مذاکرات بهانه استمحمد جواد جمالی نوبندگانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با بیان اینکه دشمنی آمریکایی‌ها با ما از بدو ظهور انقلاب اسلامی شکل گرفت و برجسته شد، اظهار داشت: از مهمترین دلایلی که باعث شد تا این کشور با تمام وجود به دشمنی با کشورمان بپردازد، عدم تمکین حکومت ما از خواسته‌های آنها در دوران بعد از پیروزی انقلاب است.

وی افزود: در واقع مشکل اصلی آمریکا با ما ماهیت اصلی انقلاب است؛ لذا مذاکرات برجامی، توان دفاعی و هرآنچه که آمریکایی ها مطرح میکنند، بهانه ای بیش نیست. در واقع خواست و هدف اصلی آنها تغییر در ساختار حکومت ما و ایجاد حکومتی جدید است که خواسته های آنها را تمکین کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با توجه به اینکه کوتاه آمدن در مقابل زیاده خواهی های آمریکایی‌ها برابر است با زوال و نابودی، تصریح کرد: سیاست آمریکا اعمال فشار به کشورهای مورد هدف از طریق تحریم ها و پای میز مذاکره کشاندن آنهاست؛ لذا زمانیکه کشوری تصمیم به مذاکره با آمریکا میگیرد، آنها بر این باور مصمم میشوند که سیاستشان جواب داده، بنابراین نه تنها در مذاکرات درصدد کاهش مشکلات بر می آیند بلکه فشارها را بر کشور مورد نظرشان افزایش میدهند؛ چراکه آنها پذیرش مذاکره کشورها با آنها را به نشانه ضعف کشورهای مقابل قلمداد می‌کنند.

نماینده مردم شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه خواسته‌های آمریکا از ما پایان ندارد، گفت: در حقیقت ما بر فرض محال اگر به تمام خواسته های آنها جواب مثبت دهیم آنها خواسته های دیگری را مطرح میکنند؛ چراکه آنها با اصل نظام ما مشکل دارند و آنها تحت شرایطی از کینه ورزی نسبت به ما دست بر میدارند که انقلاب را دو دستی تقدیم آنها کنیم.

وی گفت: تجربه نشان داده هر کشوری که در مقابل زورگویی های آمریکا سکوت کرد و از مواضع خود کوتاه آمد به ورطه نابودی کشانده شد، بنابراین تنها راه مقابله با آمریکایی‌ها مقاومت است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار