معاون سیاسی - امنیتی استاندار قم:

موزه دفاع مقدس بهترین مکان برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی است

معاون سیاسی - امنیتی استاندار قم گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان قم بهترین مکان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقابله با آسیب‌های اجتماعی است.
کد خبر: ۳۰۶۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶ - 01September 2018

موزه دفاع مقدس بهترین مکان برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی است«سیدمحمدرضا هاشمی» معاون سیاسی - امنیتی استاندار قم در حاشیه بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در قم اظهار داشت: امروز به برکت و لطف خون شهدا از نعمت‌های بسیاری از جمله نعمت امنیت برخوردار هستیم.

وی افزود: دفاع مقدس مقطع طلایی از تاریخ پرافتخار نظام اسلامی است، زیرا علی‌رغم برخی خسارات مادی، سرمایه‌های و تاثیرات معنوی فراوانی بدست آمد که نمود آن را به روشنی در نسل جدید می‌بینیم.

هاشمی با اشاره به سابقه درخشان استان قم در دوران حماسه و ایثار و تقدیم ۶ هزار شهید در طول سال‌های انقلاب و دفاع مقدس و پس از آن، عنوان کرد: احداث موزه‌های دفاع مقدس در مراکز استان‌ها گام مهمی در معرفی فرهنگ ایثار و شهادت است و ضرورت دارد موزه دفاع مقدس استان قم نیز با وجود این همه افتخارات در آن دوران در اسرع وقت به بهره برداری برسد.

معاون سیاسی - امنیتی استاندار قم افزود: موزه‌های دفاع مقدس از بهترین مکان‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی و تهاجم فرهنگی است، زیرا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت به نسل جوان و اینکه از چه محرومیت‌ها و کمبود‌هایی به چه تجربیات و پیشرفت‌هایی در عرصه منطقه‌ای و جهانی رسیده‌ایم، باعث ایجاد خودباوری، عزت نفس و آشنایی هر چه بیشتر با افتخارات گذشته می‌شود.

وی به بازدید اخیر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های مقدس از ساختمان در حال احداث موزه دفاع مقدس قم اشاره کرد و گفت: در این دیدار بر تسریع در احداث پروژه و بهره‌برداری از آن در دهه فجر امسال تاکید شد و اعتباراتی هم از سوی استانداری قم پیش‌بینی و در نظر گرفته شده است.

هاشمی افزود: تلاش مجموعه دستگاه‌های اجرایی بر احداث و تکمیل موزه‌های دفاع مقدس است و ما در استان قم، هم به لحاظ دینی و شرعی و اداری و هم ادای دین به افتخارات دوران انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت، مسئولیت داریم مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس را در موعد مقرر به بهره برداری برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار