مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد:

آقای مطهری! از خطای گفتاری‌تان عذرخواهی کنید

کیوان عاصم طی نامه‌ای خطاب به علی مطهری نائب رئیس مجلس شورای اسلامی از وی خواست تا ضمن مطالعه کتب فاخر شهید مطهری سریعا از خطای گفتاری‌اش عذرخواهی کند.
کد خبر: ۳۰۶۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶ - 01September 2018

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، کیوان عاصم دبیرکل مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نامه‌ای خطاب به علی مطهری نائب رئیس مجلس شورای اسلامی از وی خواست تا ضمن مطالعه کتب فاخر شهید مطهری سریعا از خطای گفتاریش عذرخواهی کند.

متن این نامه به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر مطهری

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

پیرو برخورد نامناسب و دور از شان جنابعالی در مقابل نقد منصفانه جوان گلپایگانی در روز عید سعید غدیر خم به استحضار عالی می‌رساند مسئولی که خود را در قبال مسائل روز کشور پاسخگو نداند متعلق به مکتب امام خمینی (ره) نبوده و نشان از آن دارد که از آموزه های دانشمندان نظام همچون شهید مطهری هیچ درکی نداشته است.

جناب نایب رئیس، بزرگترین درس غدیرخم ولایتپذیری است، در شرایطی که رهبر معظم انقلاب تلاش برای بهبود وضعیت نابسامان اقتصادی را در دیدار با مسئولان دولت اولویت برمی‌شمارند وظیفه جنابعالی به عنوان یک مسئول رده بالا تلاش جهادی و شبانه روزی برای حل معضلات و همچنین پاسخگویی به سوالات مردم است ولی این در حالی است که شما حرکت های مردم فریبانه و حاشیه ساز را بیشتر می پسندید و منتقدانتان را احمق و نادان می پندارید.

در همین راستا مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، خاطرنشان می‌نماید که شما خادم ملت بزرگ ایران هستید و نه بیشتر لذا شایسته است سریعا از خطای گفتاریتان عذرخواهی نموده و کتب فاخر پدر بزرگوارتان را مطالعه نمایید و در گفتار، رفتار و کردارتان به کار گیرید تا دیگر شاهد چنین بی حرمتی ها نباشیم.»

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار