امیر صباحی‌فرد:

قرارگاه پدافند هوایی سدی آهنین در برابر هرگونه تجاوز احتمالی دشمنان است

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: این قرارگاه با تجهیزات پیشرفته و بومی که در اختیار دارد، سدی محکم و آهنین در برابر هرگونه تجاوز احتمالی دشمنان است.
کد خبر: ۳۰۶۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹ - 01September 2018

پدافند هوایی توانایی زیادی در برابر انواع تهدید‌های دشمنان داردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) امروز (۱۰ شهریور) در مراسم تجدید میثاق فرماندهان این قرارگاه با آرمان‌های امام راحل در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن سالروز تاسیس پدافند هوایی اظهار داشت: قرارگاه پدافند هوایی بنا بر تدبیر فرماندهی معظم کل قوا با توجه به نوع تهدیدات موجود، جهت یافتن هویتی مستقل تشکیل شد و این در حالی است که پدافند هوایی قبل از انقلاب به طور کامل توسط مستشاران خارجی اداره می‌شد، اما اکنون پدافند به طور کامل توسط کارشناسان داخلی اداره می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز در کنار مرقد امام راحل حضور یافته‌ایم تا پیمان مجددی با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران ببندیم و با روحیه مضاعف کار خود را با موفقیت انجام دهیم، افزود: همه نیرو‌های مسلح باید کاری کنند که جسارت حمله و هرگونه اقدام علیه کشور از دشمن گرفته شود تا آن‌ها نتوانند علیه کشورمان اقدامی انجام دهند.

امیر صباحی فرد با تاکید بر اینکه ماهیت پدافند هوایی پس از پیروزی انقلاب بر اساس آرمان‌ها و اهداف نظام اسلامی کاملا متحول و بومی سازی شد، ادامه داد: این نوید را به ملت عزیز می‌دهیم که قرارگاه پدافند هوایی ارتش با تجهیزات پیشرفته و بومی که در اختیار دارد، سدی محکم و آهنین در برابر هرگونه تجاوز احتمالی دشمنان خواهد بود.

وی تصریح کرد: قرارگاه پدافند هوایی از سال ۱۳۸۷ بر اساس ماهیت جنگ‌های امروزی، تحولات بنیادی پیدا کرد به طوری که با تکیه بر نیرو‌های داخلی توانایی زیادی در برابر انواع تهدید‌های دشمنان دارد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) یادآور شد: پدافند هوایی در هشت سال دفاع مقدس توانست با تکیه بر نیرو‌های جوان و زبده ٦٠٠ فروند انواع هواپیما‌ی دشمن را سرنگون کند و اکنون نیز با استفاده از تجربیات گذشته پیش می‌رود.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار