وزیر دادگستری:

جلسات مبارزه با زمین خواری بطور پیوسته برگزار می‌شود

وزیر دادگستری گفت: جلسات مبارزه با زمین خواری پیوسته برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۰۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۰ - 08October 2014

جلسات مبارزه با زمین خواری بطور پیوسته برگزار می‌شود

به گزارش دفاع پرس، حجت الاسلام والمسلمین "مصطفی پورمحمدی" وزیر دادگستری در حاشیه مراسم تشییع پیکر «ولی الله خبره» قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به سووال خبرنگاری درخصوص برگزاری جلسه مبارزه با فساد اقتصادی با ریاست معاون اول رییس جمهوری گفت: این جلسات برای مبارزه با زمین خواری پیوسته برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این جلسات پرونده خاصی مطرح نبوده و پرونده ها به صورت بخش بخش توسط دستگاه های ذیربط مورد پیگیری قرار گرفتند.
 
وزیر دادگستری مرحوم "ولی الله خبره" را میراث ارزشمند سازمان بازرسی کل کشور توصیف کرد و گفت: او قوی ترین لوایح و بهترین قوانین را در سازمان بازرسی تنظیم می کرد.
 
وی افزود: مرحوم خبره یکی از کارشناسان زبده و برجسته ای بود که در همه مراحل در سازمان بازرسی نقش تعیین کننده و بسزایی داشت.
 
پورمحمدی همچنین مرحوم خبره را یکی از قضات خوب و عادل توصیف کرد و گفت: وی سی و چند سال بدون وقفه فعالیت کرد و امیدوارم این باقیات صالحات او در سازمان بازرسی بتواند منشا خدمات بیشتر برای کشور و نظام باشد.
 
مراسم تشییع پیکر مرحوم ولی الله خبره قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور صبح چهارشنبه از مقابل این سازمان با حضور جمعی از مسوولان قضایی برگزار شد.
 
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور روز دوشنبه دارفانی را وادع گفت.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها