برگزاری جلسه ستاد گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد هفته دفاع مقدس در زاهدان

جلسه ستاد گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد هفته دفاع مقدس با حضور مدیران، فرماندهان نظامی و انتظامی استان سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۶۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴ - 01September 2018

برگزاری جلسه ستاد گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد هفته دفاع مقدس در زاهدانبه گزارش دفاع پرس زاهدان، جلسه ستاد گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد هفته دفاع مقدس با حضور مدیران، مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی استان در محل استانداری سیستان و بلوچستان برگزار شد.

سردار «کوهکن» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهدا بزرگی و عظمت برای کشورمان به ارمغان آوردند.

وی در ادامه ضمن قرائت برنامه‌های پیشنهادی کمیته‌های 14 گانه برای هفته دفاع مقدس افزود: 55 برنامه محوری در حوزه‌های مقاومت، پایگاه‌های بسیج، ادارات، دانشگاه‌ها، مدارس، مساجد، پادگان‌ها و گلزار شهدا برگزار می‌شود.

در ادامه اوکاتی مدیرکل امور اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان به عنوان رئیس جلسه عنوان کرد: در موضوع دفاع مقدس هر چه گفته شود کم است. همچنین یک تفاوت عمده امسال با سنوات قبل دارد که این است در آستانه چهل سالگی انقلاب قرار داریم.

کوهکن افزود: برنامه های امسال با نگاه چهل سالگی انقلاب و بومی استان باشد و فضاسازی شهر در آن ایام که مقارن با محرم است حال و هوایی عاشورایی و دفاع مقدس باشد.

اکاتی متذکر شد: انقلاب ما انقلاب مردمی بود، لازم است که محور برنامه ها با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد باشد تا ادبیات دفاع مقدس در این نهادینه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها