سردار کرمی مطرح کرد؛

ایجاد «بحران‌های ساختگی» توطئه دشمن برای تزریق ناامیدی در جامعه

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با اشاره به اینکه از جمله تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی، ایجاد «بحران‌های ساختگی» در کشور است، گفت: دشمنان به دنبال این هستند با اتکا به این حربه ناامیدی به کشور و جامعه تزریق کنند.
کد خبر: ۳۰۶۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰ - 01September 2018

ایجاد «بحران‌های ساختگی» توطئه دشمن برای تزریق ناامیدی در جامعهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسن کرمی» فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در جمع فرماندهان و کارکنان یگان ویژه استان خوزستان، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به دلیل ماهیت ضداستکباری خود، منافع قدرت‌های جهانی طاغوتی و استبدادی را با خطر مواجه کرده و استکبار و صاحبان قدرت برای حفظ و کسب منافعِ خود، از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران به دنبال توطئه چینی علیه کشورمان هستند و این تهدیدات همچنان در شکل‌ها و شیوه‌هایی مختلف، از نوع سخت، نیمه سخت و نرم ادامه دارد.

وی افزود: از جمله تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی، ایجاد «بحران‌های ساختگی» است که در طی سال‌های گذشته با نمونه‌های آن در برخی از شهر‌های بزرگ مواجه شدیم، دشمنان به دنبال این هستند با اتکا به این حربه، نا امیدی به کشور و جامعه تزریق کنند.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا ادامه داد: راهبرد اصلی و اساسی یگان ویژه در مواجهه با تهدیدات، ارتقاء سطح آمادگی عملیاتی، بازدارندگی و اقدامات هوشمندانه توام با رویکرد اجتماعی است.

سردار کرمی تصریح کرد: رویکرد اجتماعی و جامعه محوری، در کسب سرمایه‌های اجتماعی پلیس یعنی «اعتماد عمومی» نقش بسزایی دارد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: قویترین واحد نظامی، آن واحدی است که بتواند با رویکرد اجتماعی و انجام عملیات روانی در مأموریت‌ها، اقدام کند و حوادث را بدون تلفات، هزینه و کمترین آسیب‌ها با موفقیت مهار و کنترل نماید.

وی اضافه کرد: دشمن از هر حربه‌ای برای شکست اراده مردم و نظام استفاده کرد، آخرین توطئه و حربه دشمن استفاده از اعتراضات مردمی بود تا بتواند این نارضایتی‌ها را به ناآرامی و اغتشاش بکشاند و در ادامه بتواند به زعم خود نظام مقتدر ما را به زانو درآورد، ولی مردم ما همواره در «دشمن شناسی»  هوشیارانه عمل کرده و توطئه استکبار و ایادی را با شکست مواجه کردند.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در ادامه سخنان خود به اهمیت آموزش اشاره و عنوان کرد: آموزش و استمرار آن، حرف اول را در تقویت یگان‌های نظامی و انتظامی می‌زند و افسران و درجه داران یگان ویژه نیز باید به دانش و مهارت‌های علمی و عملی مجهز باشند. استمرار در آموزش و بهره‌مندی از تجهیزات نوین، ارتقاء روحیه معنوی، اعتقادی و فراگیری آموزش‌های نوین، متناسب با تهدیدات و گسترش جامعه محوری، راهبرد‌هایی است که این یگان در نظر گرفته است.

سردار کرمی در پایان گفت: افسران و درجه داران یگان ویژه برای حفظ آمادگی در اجرای ماموریت و عملیات‌های متنوع، آموزش‌های تخصصی و پیشرفته‌ای دیده‌اند و بحمدلله تاکنون این یگان توانسته در کنترل اغتشاشات و مبارزه با تحرکات ضد امنیتی به بهترین نحو ممکن با حداکثر آمادگی و حداقل هزینه، صحنه را هوشمندانه کنترل و مدیریت کند و از تمامی آزمون‌ها و میدان‌های سخت عملیاتی سربلند خارج شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار