مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم:

«خانه موزه» شهدای شاخص در نقاط مختلف شهر قم ایجاد می‌شود

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: خانه موزه شهید با همکاری شهرداری، شورای اسلامی شهر و نهاد‌های متولی فرهنگ ایثار و شهادت در هر منطقه‌ای از شهر قم به نام شهدای شاخص ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۳۰۶۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵ - 01September 2018

«خانه موزه» شهدای شاخص در نقاط مختلف شهر قم ایجاد می‌شودبه گزارش  دفاع پرس از قم، «مجید رفیعی» مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم اظهار داشت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری تلاش می‌کند با ایجاد خانه موزه‌های شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت را در فضایی دلنشین و مورد علاقه نسل جوان، به جامعه منتقل کند تا به عنوان قرارگاه فعالیت‌های فرهنگی در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی افزود: ایجاد جذابیت در فعالیت‌های فرهنگی یکی از مهمترین عوامل موفقیت آن است و در همین رابطه سازمان تلاش می‌کند برای انتقال پیام‌های خود در موضوع‌های مختلف از جمله دفاع مقدس به دنبال نوآوری باشد.

رفیعی ادامه داد: در شرایط کنونی فضای مجازی و بازی‌های رایانه‌ای بستر مناسبی برای انتقال مفاهیم ارزشی به نسل جوان هستند و در همین رابطه تلاش می‌کنیم با ایجاد سرگرمی‌های جذاب، زمینه آشنایی نوجوانان و جوانان با عناصر هویت بخش فرهنگ ایرانی اسلامی بیش از پیش فراهم شود.

این مسئول متذکر شد: خانه موزه شهید با همکاری شهرداری، شورای اسلامی شهر و نهاد‌های متولی فرهنگ ایثار و شهادت در هر منطقه‌ای از شهر قم به نام شهدای شاخص ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار