جانشین فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) استان ایلام خبر داد؛

برگزاری همایش بزرگ بسیج و نیروهاي مسلح

جانشین فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) استان ایلام از برگزاری همایش بزرگ 20 هزار نفري بسیج و نیروهاي مسلح در هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۳۰۶۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲ - 01September 2018

همایش بزرگ 20 هزار نفري اقتدار بسیج و نیروهاي مسلح در ایلامبه گزارش دفاع پرس از ایلام، سرهنگ «جمال شاکرمی» جانشین فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) استان ایلام در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان، اظهار داشت: هدف اصلی برنامه هاي امسال دفاع مقدس با توجه به تحرکات دشمن، نشان دادن عظمت و اقتدار ایران اسلامی به دشمنان است.

سرهنگ جمال شاکرمی افزود: شعار امسال هفته دفاع مقدس (ما توانستیم) است که در قالب این شعار گوشه هایی از توانایی و اقتدار نظام و انقلاب در طول چهل دهه از عمر انقلاب اسلامی به رخ دشمنان کشیده می شود.

وي اظهار داشت: برنامه هایی براي هفته دفاع مقدس امسال در نظر گرفته شده که 18 برنامه آن شاخص و محوري است که از مهمترین این برنامه ها می توان به همایش بزرگ 20 هزار نفري اقتدار بسیج و نیروهاي مسلح اشاره کرد که این همایش با حضور اقشار مختلف بسیج در پنجمین روز از مهرماه برگزار می شود.

شاکرمی در ادامه گفت: رزمایش سپاهیان محمد رسول االله (ص) قبل از شروع رسمی ویژه برنامه هاي دفاع مقدس با حضور 9 هزار نفر از گردان هاي بیت المقدس و امام علی (ع) متشکل از 30 گردان به مدت یک شبانه روز برگزار می شود.

وي افزود: باید با برگزاري باشکوه برنامه هاي دفاع مقدس جواب کوبنده و قاطعی به ایران هراسی دشمنان داده شود و با نشان دادن اقتدار و عظمت ایران اسلامی این هراس و جنگ روانی را به جبهه خود دشمنان کشاند.

جانشین سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام در ادامه گفت: از جمله برنامه های مد نظر برای این هفته رژه نیروهاي مسلح در اولین روز هفته دفاع مقدس، حضور در مدارس با توجه به آغاز سال تحصیلی با رویکرد تبیین دفاع مقدس براي دانش آموزان، برگزاري یادواره شهداي سرباز جنگ تحمیلی، همایش سفیران دفاع مقدس با محوریت نقش بانوان در جنگ تحمیلی، بازسازي عملیات والفجر 6 به مدت دو شب در بوستان چغاسبز، 25 یادواره شهدا و آبروي محله، اعزام تیم هاي پزشکی به مناطق محروم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار