مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان تأکید کرد؛

ضرورت بهره‌بردن از فضای مجازی برای ترویج سبک زندگی ایرانی - اسلامی

حجت‌الاسلام «علی شکری» گفت: باید تلاش کنیم تا از فضای مجازی و هنر و قدرتی که خدا به ما داده است، در جهت خدمت به دین استفاده کنیم و به‌وسیله مطالبی که منتشر می‌کنیم، سبک زندگی مردم را به سبک زندگی ایرانی - اسلامی مدنظر رهبر انقلاب نزدیک کنیم.
کد خبر: ۳۰۷۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷ - 02September 2018

به گزارش دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «علی شکری» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در دیدار با فعالان رسانه‌ای، با اشاره به نقش رسانه در ترویج سبک زندگی اسلامی - ایرانی، اظهار داشت: صهیونیسم جهانی، برای جمهوری اسلامی ایران با برنامه‌های خاص خود به‌دنبال آن است که اساس فرهنگ خانواده‌ها را از این نظام اسلامی بگیرد.

وی با بیان این‌که اسلام برای تمام مراحل زندگی ما برنامه دارد، تصریح کرد: دنیای غرب در عرصه‌های مختلف تلاش می‌کند تا این سبک زندگی اسلامی را از ما بگیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در خصوص وظایف اصحاب رسانه، گفت: باید تلاش کنیم تا از فضای مجازی و هنر و قدرتی که خدا به ما داده است، در جهت خدمت به دین استفاده کنیم و به‌وسیله مطالبی که منتشر می‌کنیم، سبک زندگی مردم را به سبک زندگی ایرانی - اسلامی مدنظر رهبر انقلاب نزدیک کنیم.

استقلال، وحدت و همدلی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی

حجت‌الاسلام شکری در این دیدار، حول محور‌های تولید محتوا، جریان‌سازی، تغذیه محتوایی، مطالبه‌گری، آسیب‌شناسی و بایسته‌های الگوی سبک زندگی اسلامی ایرانی و راهبر و افق‌سازی رسانه، به مباحثه پرداخت و ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دولت علی‌الخصوص شهیدان «رجایی» و «باهنر»، گفت: استقلال، وحدت و همدلی، از مهم‌ترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است؛ همدلی در بین اقشار مختلف موجب شد تا نظام اسلامی ما به‌عنوان نظام مقتدر، نقش خود را در مجامع بین‌المللی ایفا کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان این‌که امروز شاهد پیشرفت چشمگیری در عرصه رسانه و اطلاع‌رسانی در جهان هستیم، تصریح کرد: امروزه فضای مجازی سن و سال نمی‌شناسد و مرز‌ها برداشته‌شده است.

حجت‌الاسلام شکری با بیان این‌که فضای مجازی یک فرصت و تریبون است، تأکید کرد: فضای مجازی دنیایی وسیع است که ما باید حال ببینیم وظیفه ما در این فضا چیست؛ لذا می‌توانیم از فضای مجازی برای انتقال فرهنگ و رسیدن به اهداف خود استفاده کنیم.

وی با اشاره به محتوا‌های فضای مجازی، ابراز کرد: جای تأسف دارد که چرا در فضا‌های مجازی، نشریات مکتوب، اخبار و... تنها سه تا هفت درصد از محتوا‌های خود را به حوزه دین اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها