سخنگوی وزارت امور خارجه عنوان کرد؛

فعالیت رسانه‌ای ایران در جنوب شرق آسیا با هدف معرفی چهره واقعی اسلام

بهرام قاسمی گفت: کشور‌های حاشیه خلیج فارس ازجمله عربستان هزینه‌های زیادی در حوزه جذب تروریست از منطقه جنوب شرق آسیا مصروف داشته‌اند که با ورود به این حوزه و تنویر افکار عمومی این منطقه، می‌توان مانع از افزایش گروه‌های تروریستی شد.
کد خبر: ۳۰۷۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳ - 02September 2018

فعالیت در جنوب شرق آسیا اقدامات رسانه‌ای غربی‌ها را خنثی می‌کندبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در مراسم رونمایی از سایت زبان مالایی خبرگزاری قدس که امروز (یکشنبه ۱۱شهریورماه) به صورت رسمی و در راستای نشر معارف و تحولات فلسطین آغاز به کار کرد، اظهار داشت: اطلاع رسانی و انتقال اخبار صحیح در دنیای در حال گذار که سرعت تحولات آن به شدت تند است، کار رسانه را با دشواری مواجه ساخته است.

وی گفت: تنوع ابزار اطلاع رسانی به ما در بیان حقایق کمک شایانی می‌کند که ما می‌توانیم از این فرصت به نحو احسن استفاده کنیم و پیام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب را به همه نقاط جهان منعکس کنیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان این‌که زبان مالایی، زبان بیش از ۳۰۰ میلیون نفر از جمعیت جهان است، تاکید کرد: جمعیت مالایی زبان در جنوب شرق آسیا علاقه خاصی به پیام انقلاب اسلامی ایران دارند که راه اندازی سایت زبان مالایی خبرگزاری قدس می‌تواند این علاقه‌مندی را تا حدود زیادی افزایش دهد.

وی با تاکید بر اینکه راه‌اندازی سایت زبان مالایی، اقدامی راهبردی برای نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: این اقدام از ذکاوت خبرگزاری قدس است که کار تکراری سایر رسانه‌ها را رها و به میدان جدیدی ورود پیدا کرده است که می‌تواند تاثیر زیادی در انتقال آرمان‌های انقلاب اسلامی داشته باشد.

قاسمی تصریح کرد: ملت مالایی زبان در جنوب شرق آسیا از اهداف رسانه‌های غربی هستند که به نظر می‌رسد با راه‌اندازی سایتی به این زبان می‌توان توطئه رسانه‌های غربی را خنثی کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به این‌که جنوب شرق آسیا از عرصه‌های مبنایی برای یارگیری و جذب نیرو برای گروه‌های تروریستی است، گفت: کشور‌های حاشیه خلیج فارس از جمله عربستان هزینه‌های زیادی در حوزه جذب تروریست از منطقه جنوب شرق آسیا مصروف داشته‌اند که با ورود به این حوزه و تنویر افکار عمومی این منطقه می‌توان مانع افزایش گروه‌های تروریستی شد.

وی در پایان گفت: انتقال اخبار صحیح و معرفی چهره واقعی اسلام در عصر حاضر از اهداف جمهوری اسلامی ایران است که وزارت امور خارجه نیز به عنوان بخشی از دیپلماسی عمومی می‌تواند به رسانه‌ها در این زمینه کمک کند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها