مسؤول بسیج دانشجویی استان زنجان خبر داد؛

اعزام ۳۰۰ دانشجو در قالب ۱۱ گروه جهادی به مناطق روستایی زنجان

رییس بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: در شهریور‌ماه سال‌ جاری ۳۰۰ نفر از دانشجویان در قالب ۱۱ گروه جهادی به مناطق روستایی استان اعزام و فعالیت‌های جهادی خود را آغاز کردند.
کد خبر: ۳۰۷۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸ - 02September 2018

اعزام ۳۰۰ دانشجو در قالب ۱۱ گروه جهادی به مناطق روستایی زنجانبه گزارش دفاع پرس از زنجان، رییس بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به اهداف محرومیت‌زدایی و تربیتی طرح اردوهای جهادی، اظهار داشت: اردوهای جهادی با همکاری دانشجویان دانشگاه‌های مختلف استان زنجان در حال برگزاری است.

صابری با اشاره به اینکه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان فعالیت خود را در روستاها به پایان رسانده و در حال بازگشت هستند؛ تصریح کرد: دانشجویان دانشگاه آزاد نیز هم اکنون در اردو حضور داشته و دانشجویان دانشگاه پیام نور نیز امروز برای حضور در روستاها اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه از دانشگاه علوم پزشکی 80 نفر در اردوهای جهادی حضور یافتند؛ عنوان کرد: این دانشجویان در پنج روستای شهرستان ماهنشان فعالیت می‌کنند.

صابری با اشاره به اینکه روستاهای «قره ناس»؛ «قوزلو» و ... از جمله روستاهای مقصد دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوده است؛ عنوان کرد: این افراد علاوه بر بحث‌های فرهنگی در حوزه امور پزشکی و دندانپزشکی ورود پیدا می‌کنند.

رییس بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به اینکه اردوهای جهادی دانشجویان خواهر دانشگاه آزاد در قالب اردوهای فرهنگی و آموزشی برگزار می‌شود؛ عنوان کرد: این دوره‌ها به مدت 10 روز در روستای «وننق» مشغول خواهند بود.

وی با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه پیام نور نیز در اردوهای خود هم کار عمرانی و هم کار فرهنگی انجام می‌دهند؛ خاطر نشان کرد: این دانشجویان در روستای «بهرام بیگ» حضور می‌یابند.

صابری با اشاره به اینکه هر گروه جهادی از 30 نفر تشکیل می‌شود؛ ادامه داد: تیم اعزامی دانشگاه علوم پزشکی 80 نفر بود.

رییس بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به اینکه در مرحله دوم اعزام گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی در شهریور‌ماه سال‌جاری ۳۰۰ نفر از دانشجویان در قالب ۱۱ گروه جهادی به مناطق روستایی استان زنجان اعزام و فعالیت‌های جهادی خود را آغاز کردند؛ اضافه کرد: این مرحله از اردوها از ابتدای شهریور‌ماه آغاز و تا ۲۰ شهریور ماه ادامه دارد.

وی اضافه کرد: فعالیت‌های پزشکی؛ دندانپزشکی؛ فرهنگی آموزشی و عمرانی زمینه‌های فعالیتی این گروه‌ها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها