مسئول نشر آثار مشارکت زنان در دفاع مقدس استان مرکزی خبر داد؛

تدوین و چاپ ۱۵ جلد کتاب در حوزه نقش زنان در دفاع مقدس

«فاطمه محمدمیرزایی» گفت: در حال حاضر ۱۵ جلد کتاب در حوزه نقش زنان در دفاع مقدس در مسیر تدوین و چاپ است که تولید و انتشار آن‌ها می‌تواند بیان‌گر بخشی از فعالیت‌های مؤثر بانوان در دفاع مقدس باشد.
کد خبر: ۳۰۷۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵ - 03September 2018

ثبت هشت هزار داده در بانک اطلاعاتی بانوان ایثارگر استان مرکزی«فاطمه محمدمیرزایی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس در اراک، با اشاره به فعالیت‌های این اداره در حوزه بانک اطلاعاتی زنان ایثارگر، اظهار داشت: یکی از فعالیت‌های مهم ما در این مرکز، تکمیل بانک اطلاعاتی بانوان ایثارگر استان مرکزی است؛ چرا که تکمیل این بانک اطلاعاتی می‌تواند کمک‌رسان ما در برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشد.

وی افزود: ثبت اطلاعات بانوان ایثارگر استان مرکزی می‌تواند ما را در دستیابی به آمار جامع و کامل از بانوان در این حوزه یاری دهد.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دوران دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: تا به امروز هشت هزار و ۶۲۰ داده در این بانک ثبت شده که در حال تکمیل شدن و افزایش اطلاعات است.

محمدمیرزایی با اشاره به اسناد و تصاویر جمع‌آوری شده، گفت: با توجه به نقش مؤثر زنان در انقلاب اسلامی و همین‌طور هشت سال دفاع مقدس، ما توانستیم در این مرکز تاکنون نزدیک به ۲ هزار سند و ۵۰۰ قطعه عکس در رابطه با نقش زنان جمع‌آوری کنیم.

وی ادامه داد: در بحث مصاحبه با بانوان ایثارگر نیز، تا کنون با ۷۰۰ زن شهید، مادر شهید، خواهر شهید و دختر شهید مصاحبه انجام شده است.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان مرکزی خاطرنشان کرد: در بحث چاپ کتاب نیز در حال حاضر ۱۵ جلد کتاب در حوزه نقش زنان در دفاع مقدس در مسیر تدوین و چاپ است که تولید و انتشار آن‌ها می‌تواند بیان‌گر بخشی از فعالیت‌های مؤثر بانوان در دفاع مقدس باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار