حاج حسین یکتا:

صهیونیسم کار خود را تمام شده می‌بیند/ دعوای امروز بر سر ولایت است

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس گفت: رژیم صهیونیستی می‌داند که کارش تمام شده و خون شهدا و جهادگران شهید در حال به ثمر نشستن است.
کد خبر: ۳۰۷۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ - 03September 2018

صهیونیست کار خود را تمام شده می‌بیند/ دعوای امروز بر سر ولایت استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مراسم سالگرد شهیدان جهادگر «امين آقا بابا شيرازی» و «سید محمد حسینی»، شامگاه یکشنبه 11 شهریورماه با حضور سردار یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص)، حاج حسین یکتا از فرماندهان دفاع مقدس و خانواده این دو شهید در معراج الشهدای تهران برگزار شد.

حاج حسین یکتا در این مراسم با بیان اینکه مزد جهاد در راه خدا شهادت است اظهار داشت: در عملیات کربلای 5 یک‌متر یک‌متر نیروها جلو رفتند. در همین عملیات عراق مجبور شد قطعنامه 598 را بنویسد. یک جایی جنگ ما پیچیده می شود، اهل بلا خودشان را در این عرصه نشان می دهند.

وی افزود: زیر آتش کربلای 5 هرکسی توان ماندن نداشت. گاهی دلمان برای کمین هایی که در جبهه می زدیم تنگ می شود. برای جهادگران هم همین است، روزی دلتان برای سخت ترین اردوها تنگ خواهد شد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: دعوای امروز بر سر ولایت است. رژیم صهیونیستی می داند که کارش تمام است. خون شهدا و این جهادگران در حال به ثمر نشستن است. انقلاب با سرعت به سمت ماموریت خود می رود. الان پشت دیوارهای دفاع مقدس هستیم و خودمان را برای نبرد آخرالزمانی آماده می کنیم. لشکر کفر خودش را آماده کرده ولی نمی داند پشت نیل آمده است و ما پیروز این میدان هستیم.

در پایان این مراسم از خانواده شهیدان امين آقا بابا شيرازی و سید محمد حسینی تجلیل شد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار