حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی:

ظرفیت عظیم «رهبری، شهدا و مردم» کشور را در برابر دشمن آسیب‌ناپذیر کرده است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن با وجود ظرفیت عظیم مردم، شهدا و رهبری به هیچ وجه توان آسیب زدن به نظام اسلامی را نخواهد داشت.
کد خبر: ۳۰۷۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳ - 03September 2018

ظرفیت عظیم رهبری، شهدا و مردم نظام را در برابر دشمن آسیب‌ناپذیر کرده استبه گزارش دفاع پرس از قم، حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» در هشتمین یادواره شهدای «مشق عشق» که در بوستان شهدای آذر قم برگزار شد، اظهار داشت: نعمت بی‌نظیر شهادت و توفیق جهاد در راه خدا را پروردگار عالم نصیب انسان‌های بزرگ و وارسته و مخلصی می‌کند که از همه چیز خود برای اقامه حق و دفاع از دین می‌گذرند و این خون مطهر شهداست که زمینه و بستر عزت و عظمت ملت ایران را در دنیا فراهم آورده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: شهید از آن جا که نزد خداوند، روزی می‌خورد و جایگاه دارد، لذا وصف خدایی یافته و بنا بر روایات ما هر کاری که خدا می‌کند از شهید نیز برمی‌آید که آن کار همانا حیات بخشیدن به بشریت است؛ البته باید توجه داشت که در این جا منظور، حیات طیبه و آن حیاتی است که آدمی را از مرتبه حیوانی به جایگاه رفیع خلیفه‌اللهی می‌رساند.

حاجی‌صادقی در ادامه با اشاره به خصومت‌های دنیای استکبار نسبت به انقلاب اسلامی ایران گفت: اگر امروز با این حجم عظیم خصومت‌ها و دشمنی‌های جبهه استکبار و عملکرد نامطلوب بعضی از مسئولان کشور، هنوز انقلاب اسلامی به حرکت عالی خودش ادامه می‌دهد و سنگر‌های کلیدی جهان را یکی پس از دیگری فتح می‌کند، این‌ها همه به برکت هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و خون مطهر شهیدان و همان حیات طیبه است.

وی خاطرنشان کرد: امروز سران کاخ سفید به صراحت اعلام می‌کنند که جمهوری اسلامی ایران مرگ تدریجی ما را رقم زده و آن‌ها در طول این 40 سال هر گونه تهدید و فشار و توطئه‌ای را علیه نظام و ملت ما بکار بستند، اما نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز ما باید به برکت نظام اسلامی در مسیر احیای اسلام ناب محمدی (ص) و زمینه‌سازی ظهور حضرت ولی عصر (عج) بکوشیم، گفت: امام خمینی (ره) به صراحت خطاب به دنیا به خصوص مستکبران عالم فرمود که اگر در مقابل دین ما بایستید در مقابل همه دنیای شما خواهیم ایستاد و ما امروز تحت هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب خطاب به دشمن می‌گوییم با هیچ‌چیزی توان آسیب به این انقلاب با وجود ظرفیت عظیم مردم، شهدا و رهبری را نخواهید داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که یکی از اهداف امروز دشمن، تغییر در سبک زندگی جامعه ماست، ابراز داشت: تعبد به دین، تکلیف‌گرایی و ولایت مداری، کار مخلصانه برای رضای خدا و تبعیت از ولایت از جمله ویژگی‌های بارز شهدای عزیز ما است که امروز ما باید در مقابله با دشمن به خصوص در عرصه جنگ نرم فرهنگی به این شاخصه‌ها تاسی کرده و مراقب باشیم که سبک زندگی ما از مسیر نورانی خود به سمت ظلمت و گمراهی، تغییر پیدا نکند و لذا برای این منظور باید به سیره و زندگی شهدا رجوع کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: خدمت رسانی به مردم و به خصوص محرومان و مستضعفان، دیگر ویژگی بارز زندگی شهدا بود که امروز باید به ویژه مسئولان کشور و نظام از این مساله تبعیت کنند و تمام توان خود را برای کاستن از حجم مشکلات مردم به خصوص در زمینه معیشت به کار گیرند.

وی در پایان شهدای یگان حفاظت سپاه را از پرافتخارترین شهدای کشور توصیف کرد و گفت: شهدای یگان حفاظت مجاهدت‌هایی در دوران دفاع مقدس و پس از آن برای حفاظت از شخصیت‌های نظام انجام دادند، ضمن آن که این عزیزان در جبهه نیز همیشه در خط مقدم حضور فعال داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها