فرماندار ویژه شهرستان ملایر:

برنامه‌های فرهنگی و عمرانی سپاه و بسیج در مناطق محروم تأثیرگذار بوده است

فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: سپاه و بسیج توانسته‌اند برنامه‌های متنوع فرهنگی و عمرانی را با موفقیت در اقصی نقاط کشور و مناطق محروم به اجرا در آورند.
کد خبر: ۳۰۷۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱ - 03September 2018

برنامه‌های فرهنگی و عمرانی سپاه و بسیج در مناطق محروم کشور تأثیرگذار بوده استبه گزارش دفاع پرس از همدان، «باب‌اله فتحی» فرماندار ویژه شهرستان ملایر در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ملایر، نقش سپاه پاسداران را در جامعه بسیار با اهمیت دانست و گفت: سپاه و بسیج توانسته‌اند برنامه‌های متنوع فرهنگی و عمرانی را با موفقیت در اقصی نقاط کشور و به‌ویژه مناطق محروم کشور به اجرا در آورند که در سطح جامعه بسیار تأثیرگذار بوده است.

وی افزود: قطعاً تلاش همه ما در کنار هم این است که نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا سربلند باشد و این نیز مرهون زحمات همه‌کسانی است که هیچ ‌گاه نخواسته‌اند نامی از آن‌ها برده شود.

فتحی با اشاره به تلاش‌ها و پیگیری‌های دولت و وجود سلیقه‌های مختلف در جامعه، تصریح کرد: قطعاً موفقیت دولت موفقیت نظام است و همه باید تلاش کنیم تا این موفقیت‌ها بیشتر شود بنابراین در این شرایط نیاز است تا همه و با هر گرایشی اتحاد، همدلی و همبستگی داشته باشیم و در مقابل مکر و حیله دشمنان نظام بایستیم.

فرماندار ملایر به رزمایش‌های برگزار شده توسط سپاه اشاره کرد و افزود: این رزمایش‌ها اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان می‌کشاند و کشور را در مقابل هرگونه خیال باطلی از سوی دشمنان بیمه می‌کند.

در ادامه سرهنگ پاسدار «داود ابراهیمی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ملایر، گفت: وظیفه ما ضمن ایجاد امنیت برای مردم ایران اسلامی حفاظت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی ‌ورزیم.

ابراهیمی به برگزاری اردوهای جهادی در شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: از دوازدهم تا بیست و نهم شهریورماه گروه‌های مختلف جهادی در نقاط مختلف شهرستان به فعالیت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: اردوی جهادی در مناطق مختلف شهرستان به‌ویژه نقاط محروم به ارائه خدماتی همچون ویزیت رایگان، بسته غذایی و انجام فعالیت‌های عمرانی می پردازد.

ابراهیمی به برگزاری دو رزمایش در سطح شهرستان ملایر و سطح استان اشاره و عنوان کرد: در 17 شهریورماه رزمایش ستون کشی با حضور بسیجیان از ساعت 8 صبح و از میدان امام خمینی (ره) ملایر شروع و به سمت اردوگاه فجر ادامه دارد که قطعاً برگزاری این رزمایش نمایش اقتدار نظام است.

وی یادآور شد: در مهرماه و در هفته دفاع مقدس نیز رزمایش بیست‌ هزار نفری بسیجیان استان را برگزار می شود که حدود 3 هزار نفر از بسیجیان شهرستان در این رزمایش شرکت می کنند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار